عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از مطالب خوشتون آمده باشد و از آن لذت برده باشید.در صورت تمایل در نویسندگی وبلاگ در قسمت نظرات برامون بنویسید. مدیریت وبلاگ" امیر حسین رحیم نظری"

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان MEGA WEB و آدرس megaweb.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 608
:: کل نظرات : 23

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 111
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 250
:: بازدید ماه : 8938
:: بازدید سال : 22850
:: بازدید کلی : 207327

RSS

Powered By
loxblog.Com

آیا می‌دانید دلیل وجود علامت @ در آدرس ایمیل شما چیست؟
شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 11:52 | بازدید : 688 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )
MEGAWEB: ایمیل سرویسی است که بعضی از ما حدود ۲۰ سال است که از آن استفاده می‌کنیم اما خوب است بدانید عمر سرویس ایمیل بیش از این‌هاست. در حقیقت اولین سرویس‌های ایمیل در دهه ۱۹۶۰ میلادی ایجاد شده‌اند و بر اساس گزارش Wired مهندس کامپیوتری به نام “ری تاملینسون” پدیدآورنده بسیاری از ابداعات ایمیل مانند علامت @ است.

حالا شمایی که سال‌هاست از ایمیل استفاده می‌کنید دلیل وجود علامت @ را می‌دانید؟ این علامت یک نوع حرف اضافه است که هم جداکننده آدرس و نام سرور است و هم هیچگاه با دیگر حروف اشتباه گرفته نمی شود. تاملینسون درباره انتخاب این علامت می گوید:

” به کیبورد نگاه کردم، و فکر کردم: چه چیزی را می‌توانم انتخاب کنم که با بقیه حرف‌ها اشتباه گرفته نشود؟ اگر فردی وجود داشت که در نامش حرف @ وجود داشت این علامت انتخاب مناسبی نیست اما خوشبختانه این علامت جزو حروف الفبا نیست و به نظر مناسب است. علامت‌های دیگری مانند کاما، اسلش، پرانتز، خط تیره و براکت را ممکن است افراد در نام کاربری خود به کار ببرند، به این ترتیب تنها سه یا چهار کاراکتر باقی می‌ماند و @ به نظر مناسب ترین آنهاست. همچنین این علامت که at خوانده می‌شود مشخص می‌کند که نام کاربری در چه سروری واقع است.”

همچنین چند نکته جالب دیگر هم در مورد تاریخچه ایمیل وجود دارد:

- تاملینسون برای “بولت برانک” و “نیومن” کار می‌کرد که در واقع یک شرکت مهندسی بوستونی بود که طراحی اصلی سخت‌افزار و نرم‌افزار آرپانت، شکل اولیه اینترنت امروزی محسوب می‌شود. تمامی اختراعات او در این شرکت انجام گرفته است.

- اولین سرور ایمیل در سال ۱۹۶۱ میلادی راه‌اندازی شد که به وسیله آن کاربران می‌توانستند توسط سرور به یکدیگر پیام ارسال کنند. در واقع پیام‌ها هیچگاه از سرور اصلی خارج نمی شدند و کاربران تنها پس از لاگین کردن قادر به دریافت و مشاهده پیام ها بودند.

- برای قرار دادن @ در آدرس ایمیل، تاملینسون می‌بایست برنامه خود را به تمامی سایت‌های آرپانت ارسال می‌کرد که خوشبختانه در آن زمان یعنی سال ۱۹۷۲ میلادی تنها ۱۲ سایت دیگر در دنیا وجود داشت!



:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
چرا کفش بیشتر ورزشکاران المپیک لندن به‌رنگ سبز روشن است؟
شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 11:52 | بازدید : 868 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )
MEGAWEB: اگر بغیر از شرکت در رقابت‌های المپیک در لوگوی گوگل واقعا رقابت‌های المپیک لندن را دنبال کرده باشید شاید این موضوع توجه شما را به خود جلب کرده باشد و از آن تعجب کرده باشید که چرا در این رقابت‌ها بیشتر شرکت‌کنندگان کفش‌هایی به رنگ  سبز روشن به پا دارند؟

این موضوع دلیل جز این ندارد که: این ورزشکاران در واقع ورزشکارانی تحت حمایت نایک هستند و نایک تصمیم گرفته تا در رقابت‌های جهانی این دوره با استفاده از رنگ سبز روشن توجه بیشتر شما (والبته توجه بیشتر جیب‌های شما..!) را به خود جلب کند. این فکر و ایده به نظر واقعا گرفته است.

نایک در این مجموعه کفش‌های ورزشی خود تحت عنوان ولت (VOLT) رنگ سبز روشن را برای جلب توجه بیشتر بر روی پیست دومیدانی قرمز رنگ ورزشگاه‌های لندن مورد استفاده قرار داده است. نایک اعلام کرده که علاوه بر رنگ‌های موجود در رنگین‌کمان، چشم انسان حساسیت بیشتری به رنگ سبز روشن و یا رنگ زرد/ سبز نشان می‌دهد. این بدان معناست که کفش‌های نایک برای ورزشکاران المپیک، نور بیشتری را به چشم تماشاگران بازتاب می‌دهد. اگر علاقمند به خرید یکی از این کفش‌های مجموعه ولت شده‌اید کافیست سری به سایت نایک زده و از این مجموعه بازدید کنید. فقط لطفا مراقب سبک شدن جیب خود نیز باشید!

 



:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
بازی Ricochet Kills 3
سه شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 10:42 | بازدید : 1073 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

   MEGAWEB: یک بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز که مطمئناً از طرفداران آن خواهید شد!


در این باز شما باید با پرتاب تیر سایر آدمک های موجود را بکشید، با این فرق که تیر شما پس از برخورد به موانع کمانه میکند .پس این نیاز مند مهارت شماست که با 1 تیر می توانید چند نشان بزنید!


هر چه تعداد تیر ها کمتر امتیاز شما بیشتر خواهد بود، االبته باید مواظب باشد که تیر ها و موانع به سمت خودتان کمانه نکند و یا تیر هایتان تمام نشود.این بازی بسیار جذاب، دارای 70 مرحله می باشد.

حجم بازی نسبتا بالا می باشد که مطمئناً از صبور بودن برای لود شدن آن پشیمان نخواهید شد!

هنگام بارگزاری بازی ابتدا یک صفحه تبلیغاتی ظاهر خواهد شد که از کلیک بر روی آن خودداری نمایید و برای محو شدن آن بر روی Skip Ad کلیک کنید و به بازی اصلی برگردید. 

برای شروع بازی ابتدا بر روی عکس زیر کلیک کنید.



:: موضوعات مرتبط: جالب! , MEGA GAME , ,
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
فرار به روش خیلی منطقی! +تصویر متحرک
سه شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 10:39 | بازدید : 728 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 فرار خیلی حرفه ای و منطقی! 





:: موضوعات مرتبط: جالب! , MEGA CLIP , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
داستانک؛ راه حل ساده
سه شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 10:35 | بازدید : 709 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

  MEGAWEB:در یك شركت بزرگ ژاپنی كه تولید وسایل آرایشی را برعهده داشت، یك مورد تحقیقات به‌یاد ماندنی اتفاق افتاد: شكایتی از سوی یكی از مشتریان به شركت رسید. او اظهار کرده بود كه هنگام خرید یك بسته صابون متوجه شدكه آن قوطی خالی است. 

بلافاصله با تاكید و پیگیری‌های مدیریت ارشد كارخانه این مشكل بررسی و دستور صادر شد كه خط بسته‌بندی اصلاح شود و قسمت فنی و مهندسی نیز تدابیر لازم را به‌منظور پیشگیری از تكرار چنین مسئله‌ای اتخاذ كند. مهندسان نیز دست به كار شده و راه‌حل پیشنهادی خود را چنین ارائه دادند: پایش (مونیتورینگ)خط بسته‌بندی با اشعه ایكس. به‌زودی سیستم مذكور خریداری شده و با تلاش شبانه‌روزی گروه مهندسان، دستگاه تولید اشعه ایكس و مانیتورهایی با رزولیشن بالا نصب شده و خط مزبور تجهیز شد. 

سپس 2 اپراتور نیز به‌منظور كنترل دائمی پشت آن دستگاه‌ها به كار گماشته شدند تا از عبور احتمالی قوطی‌های خالی جلوگیری كنند. نكته جالب توجه در این بود كه درست همزمان با این ماجرا، مشكلی مشابه نیز در یكی از كارگاه‌های كوچك تولیدی پیش آمده بود اما آنجا یك كارمند معمولی و غیرمتخصص آن را به شیوه‌ای بسیار ساده‌تر و كم‌خرج‌تر حل كرد: تعبیه یك دستگاه پنكه در مسیر خط بسته‌بندی تا باد قوطی خالی را از خط تولید دور كند!



:: موضوعات مرتبط: داستان،ادبیات و اشعار , ,
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
اوج خلاقیت و هنر دست روی کاغذ
دو شنبه 23 مرداد 1391 ساعت 11:43 | بازدید : 583 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 
































 



:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
مجله ی پزشکی (collection5)
دو شنبه 23 مرداد 1391 ساعت 11:32 | بازدید : 795 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 .:: توصیه هایی برای سحری و افطاری در ماه مبارک رمضان ::.

روزه علاوه بر آثار معنوی فراوان و تزکیه روحی می تواند باعث برکات فراوان از نظر جسمی و فیزیولوژیک باشد. متخصصان علوم پزشکی نیز از جنبه های مختلف به آثار مفید روزه داری اسلامی پرداخته اند. همچنین روزه باعث ارتقای سلامتی خواهد شد. ولی برای بهره مندی از آثار مفید روزه داری بایستی تغییراتی متناظر در شیوه طبیعی زندگی ایجاد کرد تا بهره مندی بیشتری عاید شود.

توصـیـه هـای سـحـری :

1. وعده سحری، معادل ناهاری است که در روزهای عادی می خوردید؛ یعنی انواع غذاهای برنجی را می توانید در این وعده بگنجانید.
2. می توانید 10 تا 12 قاشق غذا خوری برنج پخته (البته کمی چرب شده با روغن زیتون یا روغن کانولا) را همراه انواع خورش های سنتی در این وعده میل کنید.
3. خوردن سالاد در این وعده، بخشی از آب مورد نیاز بدنتان را تامین خواهد کرد و البته بهتر است که چاشنی آن، آبلیموی تازه یا سرکه بالزامیک و روغن زیتون باشد.
4. اگر جزو آنهایی هستید که در این وعده اشتهای کمی دارند، بهتر است حجم مختصری از غذاهای پرکالری و البته مغذی را برای این وعده انتخاب کنید؛ مانند حلیمی که با کمی کره و دارچین طعم دار شده است.
5. خوردن مخلوط میوه های فصل با لبنیاتی مانند شیر و ماست یکی از گزینه های مناسب برای شروع این وعده است تا اشتهایتان برای خوردن سحری بیشتر شود.
6. مصرف نوشابه های گازدار و غذاهای شور و پرادویه ای مانند انواع فست فودها را در این وعده به کلی فراموش کنید تا در طول روز دچار تشنگی نشوید.
7. بهترین نوشیدنی برای جلوگیری از تشنگی در طول روزهای روزه داری، آب است که البته می توانید آن را با کمی آبلیموی تازه طعم دار کنید.
8. از مصرف سیر، پیاز و حتی سبزی خوردن در این وعده بپرهیزید تا بوی دهانتان برای اطرافیان، آزاردهنده نباشد.

توصـیـه هـای افـطـاری :

1. وعده افطار، معادل همان وعده صبحانه ای است که در روزهای عادی می خوردید؛ پس بهتر است به حضور تمام گروه های غذایی در این وعده غذایی تان توجه کنید.
2. روزه تان را می توانید با یک استکان شیر گرم یا چای کمرنگ و 2 عدد خرما یا یک قاشق غذاخوری عسل (طبیعی) باز کنید.
3. می توانید چند برش نان سنگک را همراه با 45 گرم پنیر و چند برش گوجه فرنگی و خیار و یک عدد گردو در این وعده میل کنید و البته می توانید پنیرتان را از قبل با گردو یا سایر مغزها و سبزیجات معطر مخلوط کرده و طعم دار کنید.
4. انواع سوپ های سبک مانند سوپ شیر نیز انتخاب مناسبی برای وعده افطاری هستند؛ البته در خوردن آنها زیاده روی نکنید تا حجم معده تان پر نشود و اشتهایتان برای خوردن سایر غذاها از میان نرود.
5. اگر احساس سنگینی یا دل درد کردید، کمی صبر کنید و سپس کاسه ای ماست که با کمی جوانه گندم و پودرمغزها (مانند مغز پسته، بادام و کنجد) مخلوط کرده اید، میل کنید. حتی مخلوط ماست و انواع میوه های فصل هم انتخاب مناسبی برای این وعده هستند.
6. برای شام بهتر است از منابع پروتئینی استفاده کنید؛ البته از انواع کم چرب. به طور مثال، تکه ای ماهی یا سینه مرغ کبابی همراه با انواع سبزیجات بخارپز شده مانند هویج، لوبیاسبز، نخودفرنگی و ذرت.
7. حتما بین افطار تا شام 2 تا 3 واحد میوه میل کنید تا در پایان این ماه دچار کمبود انواع ویتامین ها نشوید.
8. در وعده افطار، زیاد چای نخورید؛ زیرا این نوشیدنی مدر است و ممکن است شما را به کم آبی مبتلا کند.

منبع: سلامت ایران
 

در ادامه مطلب خواهید خواند...

.:: آنچه مانع از برآمدگی شکم می شود! ::.

.:: بهترین موادغذایی برای کاهش وزن ::.

.:: 9 ماجرای طبی و 9 چاره طبیعی ::.

.:: با روش های زیر کمتر عرق کنید! ::.

.:: نقش فشار روحی بر مغز انسان ::.

:: طالبی، میوه ای مفید برای قلب ::.

 

 .:: ترک سیگار چه فوایدی دارد ؟ ::.

.:: هشت راز افراد باریک اندام ::.

.:: خواص و مضرات پسته ::.

 



:: موضوعات مرتبط: جالب! , پزشکی , ,
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
:: ادامه مطلب ...
این ماشین عروس فقط شبی 8 میلیون تومان!
دو شنبه 23 مرداد 1391 ساعت 11:32 | بازدید : 888 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 








:: موضوعات مرتبط: اتومبیل , جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
حـرف های یـواشكی با خـدا ...
دو شنبه 23 مرداد 1391 ساعت 11:26 | بازدید : 571 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 

 


حـرف های یـواشكی با خـدا ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


متن زیر را که شما دوستان از نظر خواهید گذراند از سوی آقای محسن بیات که یکی از اعضای گروه هستند تنظیم و فرستاده شده که در نوع خود بسیار زیباست. این متن جدای اینکه ممکنه درد دل هر کدوم از ماها با معبود خودمون باشه اقلا مرور چند آیه زیبای قرآن است:


گفتم: خسته‌ام.

گفتی: لاتقنطوا من رحمة الله
.:: از رحمت خدا نا امید نشید (زمر/53) ::.

گفتم: هیشکی نمی‌دونه تو دلم چی می‌گذره.

گفتی: ان الله یحول بین المرء و قلبه
.:: خدا حائل هست بین انسان و قلبش! (انفال/24) ::.


گفتم: غیر از تو کسی رو ندارم.

گفتی: نحن اقرب الیه من حبل الورید

.:: ما از رگ گردن به انسان نزدیک‌تریم (ق/16) ::.

گفتم: ولی انگار اصلا منو فراموش کردی!

گفتی: فاذکرونی اذکرکم 

.:: منو یاد کنید تا یاد شما باشم (بقره/152) ::.

گفتم: تا کی باید صبر کرد؟

گفتی: و ما یدریک لعل الساعة تکون قریبا

.:: تو چه می‌دونی! شاید موعدش نزدیک باشه (احزاب/63) ::.

گفتم: تو بزرگی و نزدیکت برای منِ کوچیک خیلی دوره! تا اون موقع چیکار کنم؟

گفتی: واتبع ما یوحی الیک واصبر حتی یحکم الل

.:: کارایی که بهت گفتم انجام بده و صبر کن تا خدا خودش حکم کنه (یونس/109) ::.

گفتم: خیلی خونسردی! تو خدایی و صبور! من بنده‌ات هستم و ظرف صبرم کوچیک... یه اشاره‌ کنی تمومه!

گفتی: عسی ان تحبوا شیئا و هو شر لکم

.:: شاید چیزی که تو دوست داری، به صلاحت نباشه (بقره/216) ::.

گفتم: انا عبدک الضعیف الذلیل... اصلا چطور دلت میاد؟

گفتی: ان الله بالناس لرئوف رحیم

.:: خدا نسبت به همه‌ی مردم - نسبت به همه - مهربونه (بقره/143) ::.

گفتم: دلم گرفته.

گفتی: بفضل الله و برحمته فبذلک فلیفرحوا 

.:: (مردم به چی دلخوش کردن؟!) باید به فضل و رحمت خدا شاد باشن (یونس/58) ::.

گفتم: اصلا بی‌خیال! توکلت علی الله.

گفتی: ان الله یحب المتوکلین

.:: خدا اونایی رو که توکل می‌کنن دوست داره (آل عمران/159) ::.

گفتم: خیلی چاکریم!

ولی این بار، انگار گفتی: حواست رو خوب جمع کن! یادت باشه که:
و من الناس من یعبد الله علی حرف فان اصابه خیر اطمأن به و ان اصابته فتنة انقلب علی وجهه خسر الدنیا و الآخره

.:: بعضی از مردم خدا رو فقط به زبون عبادت می‌کنن. اگه خیری بهشون برسه، امن و آرامش پیدا می‌کنن و اگه بلایی سرشون بیاد تا امتحان شن، رو گردون میشن. خودشون تو دنیا و آخرت ضرر می‌کنن (حج/11) ::.

گفتم: چقدر احساس تنهایی می‌کنم.

گفتی: فانی قریب 

.:: من که نزدیکم (بقره/186) ::.

گفتم: تو همیشه نزدیکی؛ من دورم... کاش می‌شد بهت نزدیک شم.

گفتی: و اذکر ربک فی نفسک تضرعا و خیفة و دون الجهر من القول بالغدو و الأصال

.:: هر صبح و عصر، پروردگارت رو پیش خودت، با خوف و تضرع، و با صدای آهسته یاد کن (اعراف/205) ::.

گفتم: این هم توفیق می‌خواهد!

گفتی: ألا تحبون ان یغفرالله لکم 

.:: دوست ندارید خدا ببخشدتون؟! (نور/22) ::.

گفتم: معلومه که دوست دارم منو ببخشی.

گفتی: و استغفروا ربکم ثم توبوا الیه 

.:: پس از خدا بخواید ببخشدتون و بعد توبه کنید (هود/90) ::.

گفتم: با این همه گناه... آخه چیکار می‌تونم بکنم؟

گفتی: الم یعلموا ان الله هو یقبل التوبة عن عباده 

.:: مگه نمی‌دونید خداست که توبه رو از بنده‌هاش قبول می‌کنه؟! (توبه/104) ::.

گفتم: دیگه روی توبه ندارم.

گفتی: الله العزیز العلیم غافر الذنب و قابل التوب

.:: (ولی) خدا عزیزه و دانا، او آمرزنده‌ی گناه هست و پذیرنده‌ی توبه (غافر/2-3) ::.

گفتم: با این همه گناه، برای کدوم گناهم توبه کنم؟

گفتی: ان الله یغفر الذنوب جمیعا

.:: خدا همه‌ی گناه‌ها رو می‌بخشه (زمر/53) ::.

گفتم: یعنی بازم بیام؟ بازم منو می‌بخشی؟

گفتی: و من یغفر الذنوب الا الله

.:: به جز خدا کیه که گناهان رو ببخشه؟ (آل عمران/135) ::.

گفتم: نمی‌دونم چرا همیشه در مقابل این کلامت کم میارم! آتیشم می‌زنه؛ ذوبم می‌کنه؛ عاشق می‌شم! ... توبه می‌کنم: یا غافر الذنب، اغفر ذنوبی جمیعا

گفتی: ان الله یحب التوابین و یحب المتطهرین

.:: خدا هم توبه‌کننده‌ها و هم اونایی که پاک هستند رو دوست داره (بقره/222) ::.

ناخواسته گفتم: الهی و ربی من لی غیرک

گفتی: الیس الله بکاف عبده 

.:: خدا برای بنده‌اش کافی نیست؟ (زمر/36) ::.

گفتم: در برابر این همه مهربونیت چیکار می‌تونم بکنم؟ 

گفتی: یا ایها الذین آمنوا اذکروا الله ذکرا کثیرا و سبحوه بکرة و اصیلا هو الذی یصلی علیکم و ملائکته لیخرجکم من الظلمت الی النور و کان بالمؤمنین رحیما

.:: ای مؤمنین! خدا رو زیاد یاد کنید و صبح و شب تسبیحش کنید. او کسی هست که خودش و فرشته‌هاش بر شما درود و رحمت می‌فرستن تا شما رو از تاریکی‌ها به سوی روشنایی بیرون بیارن. خدا نسبت به مؤمنین مهربونه (احزاب/42-43) ::.

 



:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
فرش هایی بسیار زیبا از جنس شن و خاک اره!
دو شنبه 23 مرداد 1391 ساعت 11:26 | بازدید : 584 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

MEGAWEB: در بعضی کشورهای آمریکای مرکزی از جمله گواتمالا و هندوراس، در جشن هفته مقدس یا فرش هایی از جنس  شن یا خاک اره  در خیابان ها گسترانده می شود. این فرش ها را با گیاهان و گل ها تزئین می کنند. در بین کشورهایی که این جشن را برپا می کنند، آنتیگوا زیباترین فرش ها را دارد. 

 



















:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
داستانک؛ کارمندان خوشمزه!
دو شنبه 23 مرداد 1391 ساعت 11:26 | بازدید : 700 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )
MEGAWEB: پنج آدمخوار به عنوان برنامه نویس در یک شرکت کامپیوتری استخدام شدند. پس از مراسم خوشامدگویی، رئیس شرکت به آنها گفت: «شما همه جزو تیم ما هستید. شما اینجا حقوق خوبی می گیرید و می توانیدبه غذاخوری شرکت رفته و هر مقدار غذا که دوست داشتید بخورید، بنابراین فکر کارکنان دیگر را از سر خود بیرون کنید.»


آدمخوارها قول دادند که خوب کارشان را انجام دهندو با کارکنان شرکت هم کاری نداشته باشند.

آنها به خوبی کار می کردند و نتیجه کارشان نیز رضایتبخش بود.

چهار هفته بعد رئیس شرکت به آنها سر زد و گفت: «می دانم که شما خیلی سخت کار می کنید، من هم از همه شما راضی هستم اما یکی از نظافتچی های شرکت مدتی است ناپدید شده، کسی از شما میداند که چه اتفاقی برای او افتاده است؟!»

آدمخوارها به یکدیگر نگاهی کرده و اظهار بی اطلاعی کردند. بعد از اینکه رئیس شرکت رفت، بزرگ آدمخوارها از بقیه پرسید: «کدوم یک از شما نادان ها اون نظافتچی رو خورده؟ هان؟! کدومتون؟» پس از دقایقی یکی از آدمخوارها با اکراه دستش را بالا آورد و اعتراف کرد که نظافتچی شرکت را خورده است! 

بزرگ آدمخوارها گفت: «ای احمق! طی این چهار هفته ما مدیران، مسئولان ومدیران پروژه ها را خوردیم و هیچ کس چیزی نفهمید و حالا تو اون آقا رو خوردی و رئیس متوجه شد! از این به بعد لطفا افرادی که کار می کنند را نخورید!»



:: موضوعات مرتبط: جالب! , داستان،ادبیات و اشعار , ,
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
دیـدنی ها و خواندنـی های جـالب
یک شنبه 22 مرداد 1391 ساعت 12:3 | بازدید : 802 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 اجرای کنسرت با ادوات موسیقی از قطعات اتومبیل ! 


موزیسین های آکادمی موسیقی معاصر لندن در اقدامی عجیب، کنسرت هایی با استفاده از ادوات موسیقی
ساخته شده با قطعات خودرو فورد برگزار کردند، عکسهای جالبی از اجرای این گروه را می بینیم: 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

 


تصاویری جالب از نیش زدن یک زنبور عسل


زنبور عسل ماده پس از نیش زدن می میرد؛ اما چرا؟ چون بعد از نیش زدن، نوک نیشش در پوست گیر می‏کند و همراه نیش (که به اندام های درونی اش وصل است) تمام دستگاه های داخلی اش نیز بیرون می آید و به همین دلیل می میرد. در این عکس ها این پدیده بخوبی دیده می شود. این عکس برنده یک جایزه مهم نیز شده است.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org




گرانترین اسب دنیا

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

این اسب، نژاد ترکمن با 
قیمت 2.5 میلیون دلار آمریکا در اختیار این خانم میلیاردر آمریکایی است.
یک اسب بی نظیر با رنگی بی نظیرتر

 




روی لینک زیر کلیک کنید و بگذارید تا صفحه لود شود

http://www.persian-star.net/up/link/pakken.htm 

سپس؛ هنگامیکه دونده ایستاد، نشانگر موس را به بالای سری ببرید ... اتفاق جالبی می افتد که خواهید دید

 

 

بقیه ی مطالب در ادامه مطلب...

 



:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , MEGA MUSIC , ,
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
:: ادامه مطلب ...
بهترین گوشی های دو سیم کارتی
پنج شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 13:46 | بازدید : 741 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 

 

گوشیهای وجود دارند که در آن واحد میتوانند به ۲ شبکه حامل متصل شوند، این مدل گوشیها مدت‌ها است  که به بازار آماده اند، حتی مارک‌های محلی و ناشناس پرطرفدار هم در بین آنها دیده میشود که ممکن است هیچ وقت نامی‌ از آنها نشنیده باشید.

اگر شما جز آن دسته از کسانی‌ هستید که می‌خواهید ۲ شمارهٔ مجزا، یکی‌ برای دوستان و خانواده و دیگری برای کار داشته باشید، استفاده از یک گوشی معقول دو سیم کارتی ، راه نجات شما می‌باشد.

به همین دلیل ما چند نام تجاری گوشیهای ۲سیم کارتی را با ویژه گیهای آنها جمع آوری کردیم تا بتوانید بهترین را برای خود انتخاب کنید.

۱- Sony Xperia tipo dual

این گوشی مناسب برای کسانی‌ است که برای اولین بار از گوشیهای هوشمند آندروید استفاده میکنند. شایان ذکر است این همان Xperia tipo مجهز به باتری ۱،۵۰۰میلی‌ آمپر و عمر باتری ۲۴ ساعت استفادهٔ مداوم است. (به گفته سونی)

این مدل دو سیم کارتی، صفحه نمایش ۳.۲ اینچی‌ ضدّ خش دارد و در داخل نیز شامل یک پردازندهٔ تک هسته‌ای ۸۰۰Mhz است. این مدل همچنین دارای یک دوربین ۳.۲ مگا پیکسلی در پشت است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Sony Xperia tipo dual

۲- HTC Desire V

این مدل، اولین گوشی HTC است که قابلیت دو سیم کارتی دارد. مزیت این گوشی وجود آندروید بستنی حصیری بر روی آن است. این گوشی علاوه بر صفحه نمایش ۴ اینچی‌ و پردازندهٔ ۱GHz ، یک دوربین ۵ مگا پیکسلی هم دارد.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

HTC Desire V

۳- Samsung Galaxy Y Pro DUOS

این مدل دو سیم کارتی ، علاوه بر کیبورد QWERTY یک دوربین هم در جلو دارد. صفحه نمایش ۲.۶ اینچی‌، پردازندهٔ ۸۳۲MHz ، دوربین عقب ۳.۲ مگا پیکسلی و آندروید نان زنجفیلی از ویژگی‌های دیگر این مدل است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Samsung Galaxy Y Pro DUOS

۴- Samsung Galaxy Y DUOS

این مدل دو سیم کارتی همان مدل اولیهٔ Galaxy Y با صفحه نمایش بزرگتر ۳.۱۴ اینچی‌ و دوربین ۳ مگا پیکسلی می‌باشد.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Samsung Galaxy Y DUOS

۵- Samsung GALAXY Ace DUOS

این مدل دو سیم کارتی که آندروید نان زنجفیلی دارد، دارای صفحه نمایش بزرگتر ۳.۵ اینچی‌ و دوربین ۵ مگا پیکسلی است. پردازندهٔ ۸۳۲MHz ، حافظه داخلی‌ ۳GB و RAM ۵۱۲MB از دیگر ویژگی‌‌های آن است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Samsung GALAXY Ace DUOS

۶- Nokia Asha ۲۰۰

این مدل دو سیم کارتی با صفحه کلید QWERTY مخصوص طرفداران پیام کوتاه است. صفحه نمایش ۲.۴ اینچی‌ و دوربین ۲ مگا پیکسلی، دسترسی‌ آسان به شبکه‌های اجتماعی و سیستم پیام فوری از ویژگی‌‌های دیگر آن است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Nokia Asha 200

۷- Nokia Asha ۳۰۵

این مدل مناسب قیمت دو سیم کارتی دارای صفحه نمایش لمسی ۳ اینچی‌، پردازندهٔ ۱GHz و دوربین ۲ مگا پیکسلی است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Nokia Asha 305

۸- ViewSonic ViewPhone ۳

این مدل دو سیم کارتی، آندروید نان زنجفیلی دارد. صفحه نمایش لمسی ۳.۵ اینچی‌، دوربین ۵ مگا پیکسلی، پردازندهٔ ۸۰۰MHz و RAM ۵۱۲MB از دیگر ویژگی‌های آن است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

ViewSonic ViewPhone 3

۹- Nokia Asha ۲۰۲

این مدل، دو سیم کارت مدل گوشیهای سری ۴۰ است با صفحه نمایش لمسی  ۲.۴ اینچی‌ و دوربین ۲ مگا پیکسلی.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Nokia Asha 202

۱۰- Acer Liquid Gallant Duo

این مدل دو سیم کارتی Acer با آندروید بستنی حصیری است که به زودی قبل از ۸ آگوست به بازار خواهد آمد. هرچند اظهار نظر راجع به عملکرد آن خیلی‌ زود است اما با ویژگی‌ها و قیمت مقرون به صرفه‌ای که اعلام شده، می‌توان آنرا جز برترین گوشیهای دو سیم کارتی به حساب آورد.

پردازندهٔ ۱GHz ، دوربین ۵ مگا پیکسلی، حافظه داخلی‌ ۴GB ، صفحه نمایش لمسی ۴.۳ اینچی‌،  RAM ۱GB از ویژگی‌‌های اعلام شده برای این گوشی است.

بهترین گوشی های دو سیم کارتی

Acer Liquid Gallant Duo

 



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
قهرمانان حیوانات در مسابقات المپیک !+ تصاویر
چهار شنبه 18 مرداد 1391 ساعت 14:2 | بازدید : 747 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 در طول برگزاری مسابقات المپیک 2012 در لندن که ورزشکاران مهارتهای خود را به نمایش می گذارند برخی از حیوانات نیز می توانند در تعدادی از این مسابقات به عنوان ستاره و قهرمان معرفی می شوند.

چیتا- قهرمان دو صد متر

چیتا می تواند با سرعت 70 مایل در ساعت بدود. چیتایی که در این عکس مشاهده می کنید در حال تعقیب یک غزال در تانزانیا است و با سرعت مذکور در حال دویدن است. برای معرفی قهرمان مسابقه دو حیوانات یک توله ماده و یک توله نر چیتا در باغ وحش ملی اسمیتسون در آمریکا پس از مشخص شدن قهرمان دو 100 متر در المپیک نامگذاری می شوند. کارملیتا ، تیانا و الیسون اسامی احتمالی برای توله چیتای ماده و جاستین، تیسون و ریان اسامی محتمل برای توله چیتا ی نر خواهند بود. آنها به احتمال زیاد قهرمانان دو 100 متر المپیک 2012 هستند.

شمشیر ماهی-قهرمان قایقرانی

از آنجاییکه شمشیر ماهی  می تواند در هر ساعت 60 مایل شنا کند شانس این ماهی  برای قهرمان شدن در مسابقات قایقرانی حتی بدون قایق زیاد می کند. ماهی ها ، نهنگ ها و سایر پستانداران دریایی مانند دلفین ها شناگران بسیار با استعدادی هستند که ورزشکاران المپیک حرکات آنها را به دقت بررسی می کنند و سعی می کنند لباسهایی که از ساختار بدن این جانوران الگو گرفته است برای شنا کردن بپوشند. راجات میتال پروفسور دانشگاه جان هاپکینز که با ورزشکاران المپیک همکاری می کند اطلاعاتی دارد که ثابت می کند مکانیسم ورزش شنا و قایقرانی از حرکات دلفینها الهام گرفته است. به اعتقاد او شناگران برای قهرمان شدن بایستی تمام حرکات موثر وکارآمد آبزیان را به ویژه دلفین ها و نهنگ ها که از ماهر ترین شناگران هستند با دقت بررسی کنند و از آنها الگو بگیرند.

شتر مرغ آفریقایی - قهرمان فوتبال

شتر مرغ آفریقایی که وزنی بالغ بر 345 پوند دارد و قادر است انسان را با ضربه پا به هلاکت برساند یکی از سریعترین پرندگان در روی زمین است و می تواند در هر ساعت 45 مایل بدود. بنابراین با توجه به قدرت و سرعت بالا،  این پرنده برای بازی فوتبال استعداد خوبی دارد.

سوسک کرگدنی - قهرمان وزنه برداری

سوسک کرگدنی که می تواند اجسامی که 850 برابر سنگین تر از وزن خودش است را بلند کند استحقاق قهرمان شدن در مسابقات وزنه برداری را دارد. این سوسک قادر است هر حشره و یا جانوری را که با او به جدال بیاید به شدت پرتاب کند.

 

پروپویز-قهرمان شنای آزاد

پروپویزها یا گرازهای دریایی که در هر ساعت بیش از 35 مایل شنا می کنند آنها را به سریعترین ساکنان دریا تبدیل کرده است و می توانند ستاره های شنای آزاد در المپیک باشند.راسل مارک رییس موسسه شنای امریکا می گوید: پورپویز دلفینی با حرکات و ضربه های دمش می تواند رکور بسیاری از شناگران المپیک را بشکند این در حالی است که آنها زیر آب و بدون استفاده ازحرکات دست شنا می کنند.

پشه انگل اسب-قهرمان سوار کاری

پشه انگل اسب که بسیار بد قیافه و زشت است بیشتر از هر سوار کاری می تواند اسب سواری کند زیرا قادر است آرواره چاقو مانندش را در بدن اسب فرو کند و خونش را بمکد.

کاپ پاد - قهرمان پرش طولی

کاپ پاد که ازسخت پوستان کوچک است و اخیراً به عنوان بهترین جانور جهنده در دنیا شناخته شده است می تواند قهرمان مسابقه پرش طول در المپیک باشد.این سخت پوست کوچک قادر است پرش های بلند تری از جانورانی مانند کانگرو، قورباغه و سایرحیوانات جهنده انجام دهد. بر اساس اظهارات توماس کیاربو استاد گروه اقیانوس شناسی در دانشگاه فنی وملی منابع دریایی دانمارک کاپ پاد قادر است در حین فرار از شکارگران موجود در زیرآب با شتابی معادل 500 برابر طول بدنش در هر ثانیه بپرد.
 


 

خرس قطبی -د قهرمان کشتی

یک قهرمان کشتی گیری اگر شهامت مسابقه با یک خرس قطبی را داشته باشد درکمتر ازیک دقیقه له می شود. بنابراین خرس های قطبی نرکه گاهی وزنشان به 1500 پوند می رسد برای مسابقات کشتی گیری بسیار قوی هستند.
نزاع های واقعی که غالباً در فصل جفتگیری بین خرس های قطبی رخ می دهد گاهی آنقدر شدید است که منجر به جراحت و شکسته شدن دندان هایشان می شود.

خرچنگ - قهرمان شمشیربازی

چنگال های خرچنگ ها مانند شمشیر شمشیربازان حرفه ای المپیک عمل می کند و از آن برای نزاع با یکدیگر استفاده می کنند شاید به همین دلیل در مخازن ماهی فروشان چنگالهای خرچنگها با پلاستیک پوشیده می شود.

راسو - قهرمان تیراندازی

راسوی متعفن امریکایی شاید تیری پرتاب نکند اما قادر است اسپری بسیار بد بویی را را تا حدود 15 فوت دور تر از خود منتشر کند. اگرچه از نظر فاصله پرتاب راسونمی تواند قهرمانان تیراندازی را شکست دهد اما می تواند با تولید بوی بد آنها را از زمین مسابقه فراری دهد.



:: موضوعات مرتبط: جالب! , علمی , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
استفاده از پیکان در یک فیلم جدید هالیوودی (عکس)
چهار شنبه 18 مرداد 1391 ساعت 14:2 | بازدید : 773 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

استفاده از پیکان در یک فیلم جدید هالیوودی (عکس)

 

MEGAWEB: فیلم قاتل نخبه که با بازی هنرپیشگان بزرگی همچون رابرت دنیرو و جیسون استتام اکران شد برای عشق ماشین‌ها میتواند یک نکته جالب داشته باشد. آن هم استفاده گسترده از خودرو پیکان در این فیلم است.

استفاده از پیکان در یک فیلم جدید هالیوودی (عکس) www.taknaz.ir
 
در این فیلم که بخشی از داستان آن در دهه ۸۰ در لندن می‌گذرد از خودرو هیلمن‌هانتر مدل ۱۹۶۹ و هیلمن ارو ۱۹۶۵ استفاده می‌شود. جالب آنکه پیکان به خوبی هم از پس تعقیب و گریزهای خیابانی فیلم برآمده است.

 



:: موضوعات مرتبط: اتومبیل , جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
پینگ پونگ باز اینطوری دیدی ! (تصویر متحرک)
چهار شنبه 18 مرداد 1391 ساعت 14:2 | بازدید : 678 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 

 

باید المپیک شرکت میکرده !

 
لظفا تا لود شدن کامل تصویر صبر نمایید ... !!!
 
پینگ پونگ باز اینطوری دیدی ! (تصویر متحرک) www.taknaz.ir
 
 
 


:: موضوعات مرتبط: جالب! , MEGA CLIP , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
هشـت واقـعیت جـالب از هشـت گوشـه دنیـا
چهار شنبه 18 مرداد 1391 ساعت 12:16 | بازدید : 512 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 

 

هشـت واقـعیت جـالب از هشـت گوشـه دنیـا


واقعیت های عجیب و غریب در دنیا کم نیستند. برخی از آنها باورپذیرند و برخی دیگر آن قدر عجیب به نظر می رسند که باورشان سخت است. امروز 8 واقعیت جهانی را که شاید خیلی از شما آنها را به سختی باور کنید از 8 گوشه دنیا برای شما شرح می دهیم:

1. سوئیسی ها تمیزترین مردم دنیا هستند:
وقتی وارد سوئیس می شوید، در هر گوشه می توانید یک سطل زباله ببینید، حتی یک تکه کاغذ هم روی زمین دیده نمی شود. همه ساختمان ها برق می زند. باور نمی کنید، حق دارید که تعجب کنید! در واقع سوئیسی ها به زندگی تمیز و مرتب اهمیت می دهند و به دلیل قوانینی که در کشور وضع شده و اکثر ساکنان به آن احترام می گذارند، کشور آنها بسیار تمیز است و مردم برای حفاظت از محیط ارزش زیادی قائل هستند. کافیست یک تکه کاغذ تصادفی از دست تان روی زمین بیفتد، آن وقت کسی هست که دوستانه به شما تذکر بدهد.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


2. ایتالیایی ها در قهوه درست کردن، نظیر ندارند:
در واقع باید گفت دلیل خوش مزه بودن قهوه ایتالیا نوع متفاوت تهیه آن است. ایتالیایی ها قهوه را غلیظ درست می کنند و قهوه خورهای حرفه ای گمان می کنند این قهوه خوشمزه ترین قهوه در دنیاست، در صورتی که برای قهوه خورهای تازه کار این موضوع صحت ندارد. تصور اشتباه دوم که رایج شده اینست که می گویند ایتالیایی ها قهوه خورترین مردم دنیا هستند، در حالیکه ایتالیا در جایگاهی پس از "سوئد"، "نروژ" و "لهستان" قرار دارد.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


3. مردان مکزیکی استراحت را به هر چیزی ترجیح می دهند:
می گویند مردهای مکزیکی عاشق لم دادن در سایه و استراحت های طولانی مدت هستند و چندان به دنبال کار و تامین معاش نمی روند. این حرف تا حدی صحیح است. البته 22 میلیون جمعیت مکزیک هم مانند مردم تمام کشورها به دنبال کار می روند و داستان به جایی برمی گردد که مردم مکزیک را با همسایه قدرتمند شمالی یعنی آمریکا مقایسه می کنند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


4. چینی ها سگ می خورند:
شاید شما هم شنیده باشید که می گویند چینی ها علاقه شدیدی به غذاهای عجیب و غریب مثل مار،عقرب، موش، تمساح، خوک، خرچنگ، ملخ، گربه خصوصا گوشت سگ دارند. این موضوع برای مردم بسیاری از کشورها، بویژه آنهایی که سگ را بهترین دوست انسان می دانند، غیرقابل باور است و معتقدند این حرف ها دروغ یا خرافه است، اما باور باید کرد که چینی ها گوشت سگ را می خورند. با آنکه مقامات "پکنآ" در آخرین دوره از بازی های المپیک، سرو گوشت سگ را در رستوران ها ممنوع اعلام کردند باز هم این غذای محبوب از منوی غذاها محو نشده و نزدیک به 7 هزار سال است که چینی ها سگ شکار کرده و گوشت آن را می خورند. البته در حال حاضر نسبت به چند هزار سال گذشته به نظر می رسد چینی ها مهربان تر شده و به دوستی با این حیوان علاقه پیدا کرده اند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


5. در هند گاوها مقدس اند:
هندی ها با تمامی حیوانات و موجودات زنده ترحم و رفتار مهربانانه دارند مهمتر از همه اینکه در فرهنگ هندی ها، گاو حیوان مقدسی است. وقتی یک گاو تصمیم می گیرد دقیقا وسط یک جاده استراحت کند، نه تنها هیچ کس او را برای راندن به زور و خشونت متوسل نمی شود، بلکه احتمال اینکه رانندگان مسیر خودشان را عوض کنند هست و بگونه ای رفتار می کنند که حیوان آسیبی نبیند. هندوها می گویند انسان حق استثمار گاو را ندارد و حتی زمانی که گاو پیر می شود، بازهم آنها باید به او غذا بدهند و احترام بگذارند و او را آزاد کنند تا در دشت و دمن بچرخد.


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


6. بسیاری از کانادایی ها در زمستان به زیرزمین کوچ می کنند:
می گویند زمستان که فرا می رسد، کانادایی ها به شهرهای زیرزمین نقل مکان می کنند. تعجب نکنید. این موضوع حقیقت دارد. چون در "مونترال" دمای هوا در زمستان گاهی به 30درجه زیر صفر می رسد و در کانادا تونلی زیرزمینی 32 کیلومتری وجود دارد که به مراکز تجاری، مترو، سینما، برخی مغازه ها، موزه و... متصل است و به ساکنان اجازه می دهد با وجود برف و سرمای شدید به زندگی روزانه خود ادامه دهند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


7. مردم فنلاند عاشق سونا هستند:
این یک افسانه نیست، خاستگاه و زادگاه سونا كشور فنلاند است. قدمت سونا در این كشور به 1000 سال پیش باز میگردد. سونا در كشور فنلاند یك آیین كهن و مقدس محسوب میگردد. شـمـار سونـاها در كشور فنلاند از تعداد خودروهای این كـشـور افزونتر است. به عبارتی به ازای هر 4 فنلاندی یك سونا وجود دارد. فنلاند در منطقه ای سردسیر بین اروپا و روسیه قرار دارد و می توان گفت "سونا" در آنجا از جمله مهم ترین مکان های اجتماعی است. حتی برخی جلسات كاری نیز ممكن است در فنلاند در سونا برگزار شود.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


8. انگلیسی ها اصلا خوش خوراک نیستند:
می گویند انگلیسی ها آشپزهای خوبی ندارند و نمی توانند غذاهای خوشمزه تهیه کنند و به همین دلیل از آشپزهای فرانسوی کمک می گیرند. در واقع باید گفت انگلیسی ها علاقه زیادی به خوردن غذاهای ساده و متنوع دارند و برخلاف مردم بسیاری از کشورها که با ترکیب موادغذایی مانند گوشت و سیب زمینی و غلات کنار هم غذاهای خوش مزه تهیه می کنند، آنها هر یک را جداگانه می خورند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 



:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تایپـوگرافی های جالبـی که با معنـای خـود ارتبـاط دارنـد
چهار شنبه 18 مرداد 1391 ساعت 12:4 | بازدید : 780 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 


تایپوگرافی های بسیار زیبا و خلاقانه ای توسط هنرمند کره ای به نام Ji Lee طراحی شده است که ارتباط بسیار نزدیکی با معنای کلمات طراحی شده دارند. این هنرمند حدود صد کلمه را با استفاده از همین روش تایپوگرافی کرده که در کتابی به نام Word as Image به چاپ رسیده است.

 



 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکسها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture و یا Reload Image را انتخاب كنید

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org

 



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
:: ادامه مطلب ...
معرفی سرویـس ایمیـل جدیـد مایـکروسافـت
چهار شنبه 18 مرداد 1391 ساعت 11:51 | بازدید : 665 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 www.Outlook.com

 


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


در حالی که همه چیز در دنیای تکنولوژی با سرعت بسیار زیادی تغییر می‌کند، ایمیل و کاربرد آن تا حد زیادی ثابت باقی مانده است. مطمئنا، گوگل هنگامی‌که جی‌میل را در سال ۲۰۰۴ معرفی کرد نقش مهمی را در بهبود شرایط ایمیل ایفا کرد، اما بسیاری از خدمات مبتنی بر مرورگر مانند Hotmail، یاهو و AOL به سختی تکامل یافته‌اند. در واقع، در چند سال اخیر در حساب کاربری یاهو، تنها رابط گرافیکی است که گاهی اوقات تغییر می‌کند.

هر چند مایکروسافت با عرضه Outlook.com جدید، تلاش خود را برای تغییر عقیده بالا نشان می‌دهد، جایی که به نظر می‌رسد در بسیاری از جهات موفق شده است. Outlook به عنوان جایگزین نهایی هات‌میل طراحی شده است. خدمات مبتنی بر مرورگر، یکپارچه سازی Sky Drive، شبکه‌های اجتماعی و تعداد زیادی از سیستم‌های جدید و آشنا. با وعده "ذخیره سازی" عملا به صورت نامحدود (خواهیم دید که چقدر موفقیت آمیز خواهد بود)، باید این سیستم بتواند انتظارات پرکارترین نویسندگان و مصرف کنندگان رسانه‌ها را برآورده سازد. من fi aowi چند روز با این پیش نمایش اولیه به سر بردم و اکنون از آنچه می‌بینم احساس رضایت می‌کنم. شلوغی و بی‌نظمی از هات میل رخت بر بسته و اثرات زیادی از نوآوری ویندوز ۸ به چشم می‌خورد، از وجود فونت‌ها تا حضور هاب مردمی. اگر شما نیاز به حساب ای‌میل رایگان جدیدی دارید، Outlook.com امکانات زیادی برای شما ارمغان می‌آورد و اگر مایکروسافت بتواند وعده‌های خود در مورد مسدود سازی هرزنامه و گسترش اسکایپ را عملی کند، احتمالا ارزش سوئیچ کاربران به این سیستم جدید را خواهد داشت.

 

 

بقیه در ادامه مطلب....

 



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
:: ادامه مطلب ...
اسم های خداونـد به زبـان فارسـی و انگلیـسی
چهار شنبه 18 مرداد 1391 ساعت 11:51 | بازدید : 488 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 

 
 
 
 
الله
خدا
The Name Of God

الرحیم
مهربان
The Mercifull

الرحمن
بخشاینده
The Beneficent

الملک
پادشاه
The King

القدوس
مقدس 
The Holy

الجبار
توانگر
The Compeller

العزیز
باشکوه
The Mighty

المهیمن
نگهدارنده
The Protector

المؤمن
اطمینان دهنده
The Guardian Of Faith

السلام
پاک و سلامتی بخش عالم
The Source Of Peace

الغفار
همیشه بخشاینده
The Forgiver

المصور
نگارگر، صورتگر
The Fashioner

البارئ
درست
The Evolver

الخالق
آفریننده
The Creator

المتكبر
بسیار بزرگ
The Majestic

العلیم
داناترین
The All Knowning

الفتاح
گشاینده (پیروزکننده)
The Opner

الرزاق
همیشه روزی دهنده
The Provider

الوهاب
نیک بخشاینده
The Bestover

القهار
فروکاهنده
The Subduer

المعز
عزیزکننده
The Honourer

الرافع
(به سوی خود) بالا برنده
The Exalter

الخافض
پست کننده، خوار کننده 
The Abaser

الباسط
گستراننده، فراخ کننده روزی
The Expender
 
 
 
بقیه در ادامه مطلب...

 



:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
:: ادامه مطلب ...
کاریکاتور های ورزشی(ویژه ی المپیک)
سه شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 12:28 | بازدید : 583 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 ورزشی








 
بقیه در ادامه مطلب....



:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
:: ادامه مطلب ...
دو شنبه 16 مرداد 1391 ساعت 12:28 | بازدید : 1166 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 حمید سوریان تاریخ ساز کشتی ایران طلسم 40 ساله کشتی فرنگی ایران را شکست ...

 

اولین طلایی کاروان المپیک ایران حمید سوریان جوان برومند ایران با قدرت تمام حریفان خود را شکست
داده و به مدال ارزشمند طلا دست یافت تیم تهران سانگ کسب این مدال را به جامعه ورزشی کشور تبریک
عرض مینماید. دانلود فینال المپیک و ماندگار حمید سوریان با کیفیت HD ار تهران سانگ ....

نام مراسم : فینال المپیک کشتی 2012 لندن 55 کیلو
حجم :200 MB
کیفیت : عالی 720
فرمت : MKV
شبکه : BBC
مدت زمان فعال : 45 روز
زیر نویس : یافت نشد
مدت زمان برنامه: 6 دقیقه
لینک کمکی :  دارد
توضیحات :در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 2012 لندن در سالن "اکسل" شهر لندن آغاز شد، حمید سوریان نماینده کشورمان در فینال وزن 55 کیلوگرم با پیروزی مقابل روشن بایراموف، نایب قهرمان المپیک پکن از آذربایجان مدال طلای المپیک لندن را بر گردن آویخت.


 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانـــــــــــــــلود

دانلود از سرور rodfile

دانـــــــــــــــلود



:: موضوعات مرتبط: MEGA CLIP , MEGA DOWNLOAD , ,
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ماه من-فرزاد فرزین
چهار شنبه 11 مرداد 1391 ساعت 15:27 | بازدید : 710 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 دانلود آهنگ بسیار زیبای فرزاد فرزین به نام "ماه من". 



:: موضوعات مرتبط: MEGA MUSIC , ,
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تصاویـری از کارخـانه خـودروسازی هیـونـدای
چهار شنبه 11 مرداد 1391 ساعت 12:17 | بازدید : 507 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

هیوندای به مجموعه‌ای از کارخانجات و سازمان‌های مرتبط با آن اطلاق می‌شود که توسط چونگ جو-یونگ از کره جنوبی بنا شده‌ است. نخستین کمپانی هیوندای (HMC یا Hyundai Motor Company) در سال 1964 میلادی بعنوان یک کمپانی ساختمانی بنا‌ شد و با شروع دگرگونی و گسترش در دیگر زمینه های صنعتی، در نهایت مجموعهٔ هیوندای تبدیل به بزرگترین کمپانی زنجیره‌ای کرهٔ جنوبی شد. معروف‌ترین سازمان هیوندای کمپانی هیوندای موتور است که چهارمین تولیدکننده بزرگ خودرو در دنیا می‌باشد. صنایع سنگین هیوندای بزرگ‌ترین تولیدکننده کشتی در دنیا نیز می‌باشد. 

هیوندای موتور که نام بخشی از گروه هیوندای کیا خودرو است، بزرگترین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ سود، چهارمین شرکت خودروسازی دنیا از لحاظ تعداد فروش و نخستین خودروساز دنیا از لحاظ سرعت رشد است. این شرکت در سال ۱۹۶۷ تاسیس شد. دفتر اصلی این شرکت در شهر سئول کره جنوبی است؛ کارکنان این شرکت حدود ۷۵۰۰۰ نفر است. محصولات این شرکت از طریق ۶۰۰۰ نمایندگی و نمایشگاه به ۱۹۳ کشور دنیا صادر میگردد. کلمه هیوندای در زبان کره ای از دو کلمه هیون و دای تشکیل شده و به معنای مدرنیته و تازگی است.

نماد این شرکت برگرفته از حالت کج حرف "H" (با فونت خاص و بیضی مانند) است که درون آن یادآور مارك هیوندای می باشد. همچنین می توان آن را به نوعی سمبلی از هدف كارخانه برای پیشرفت نامید. بدین صورت كه بیضی نمادی از گسترش و افق جهانی است و حرف "H" مورب نمادی از 2 انسان (یعنی كارخانه و مشتری) كه دست مشاركت داده اند.

تصاویر این ایمیل مروری دارد بر گوشه هایی از محیط کارخانه، خطوط تولید، ساخت بدنه، خطوط مونتاژ، خطوط تولید موتور و ... که امید است مورد توجه شما دوستان پرشین استار قرار گیرد.



 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکسها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture و یا Reload Image را انتخاب كنید

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
:: ادامه مطلب ...
تصاویر شگفت انگیز و زیبا از ابرها
چهار شنبه 11 مرداد 1391 ساعت 12:17 | بازدید : 519 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 

 

S A L I J O O N
Mammatus 

 

               S A L I J O O N

Asperatus formation, Canterbury, New Zealan

 

               S A L I J O O N

 

Roll clou Mammat

S A L I J O O N

Shelf cloud, North Dakota

S A L I J O O N


Nacreous clouds, McMurdo Station, Antarctica
S A L I J O O N

Cumulonimbus, Nelson, BC
 

S A L I J O O N


Lenticular UFO, Patagonia

S A L I J O O N

 

 

 

S A L I J O O N

S A L I J O O N

 

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
:: ادامه مطلب ...
21 بازیگری که در سال گذشته بیشترین درآمد را داشته اند
سه شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 23:30 | بازدید : 744 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

MEGAWEB: فوربس از آن دسته مجلاتی است که معمولا فهرست های‌ متعددی از پولدارترین‌ها، پردرآمدترین‌ها، پرخرج‌ترین‌ها و... را منتشر می‌کند و هر فهرستش سر و صدای زیادی به راه می‌اندازد و رسانه‌های مختلف آن را انعکاس می‌دهند. جدیدترین فهرستی که فوربس منتشر کرده ‌است 11 بازیگر مرد سینمای تجاری است که بیشترین درآمد را در سال گذشته داشته‌اند. به گفته فوربس برآورد درآمد این بازیگران از عواملی چون دستمزد، سهم سود از فروش فیلم و درآمد حاصل از تبلیغات تشکیل شده است. این فهرست براساس درآمد این بازیگران بین ماه مه در سال ۲۰۱۱ تا ماه مه امسال تنظیم شده است. البته پیش از آن نیز فهرست پردرآمدترین هنرمندان زن منتشر شد.


تام کروز؛  مرد اول امسال


آخرین قسمت «ماموریت غیرممکن» با فروش 700 میلیون دلار توانست تام‌کروز را از یک مرد شکست‌خورده و طلاق گرفته به پردرآمدترین بازیگر سینمای تجاری در سال 2011 تبدیل کند. او که مدتی پیش به دلیل درخواست طلاق همسرش کتی هولمز بر سر زبان‌ها افتاده‌ بود، این بار به عنوان پولساز‌ترین بازیگر مرد توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد؛ همه جا اعلام شد که او توانسته در یک سال گذشته 75 میلیون دلار درآمد داشته‌ باشد. کسی که 5 سال پیش در یک نمایش تلویزیونی چندان خوب ظاهر نشد و محبوبیتش بیش از اندازه کاهش پیدا کرد تا جایی که خیلی‌ها گمان کردند ستاره‌شان افول کرده ‌است اما این بازیگر 50 ساله بار دیگر قدرت خود را به رخ کشید.




لئوناردو دی‌کاپریو پارسال اولی بود اما امسال...


او سال گذشته در صدر این جدول بود؛ فروش بالای فیلم «سرآغاز» در سال ۲۰۱۰، او را به اوج موفقیت رساند ولی امسال این اتفاق تکرار نشد؛ فیلم آخر او «جی. ادگار» نه در گیشه توانست موفقیت چندانی به دست بیاورد و نه نظر منتقدان و هیات داوران اسکار را جلب کرد. جی.‌ادگار در سراسر جهان تنها 80 میلیون دلار فروخت و بازیگر اصلی خود را با درآمد 37 میلیون دلار به نفر دوم تبدیل کرد. اما به هرحال هنوز هم جزء گران‌ترین‌هاست، بازیگرهای کمی مثل او می‌توانند برای یک فیلم 20 میلیون‌دلار دستمزد بگیرند، فیلم آینده او یعنی «گتسبی بزرگ» دی‌ماه 91 به طور جهانی اکران می‌شود.


 

8 مورد دیگر در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
:: ادامه مطلب ...
عکس پرسنلی پشت سفید از حیوانات!
سه شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 23:30 | بازدید : 542 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 حیوانات دوست داشتنی و بانمکی که در اینجا می بینید توسط افرادی مهربان و باتجربه بزرگ شده یا نجات یافته اند و عکاسی به نام شارون مونتروس از آنها عکس گرفته است.

















 



:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
سه شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 16:3 | بازدید : 1107 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 همشهری جوان: در دنیای سینما هر نوع شخصیتی که فکرش را بکنید وجود دارد. دزد، راستگو، خشن، صادق، خشمگین، آرام و ... اما فهرست جالبی که سایت Movies در لیست جدید تاپ تن های خودش آن را اعلام کرده، به زشت ترین شخصیت های دنیای سینما برمی گردد. 


شخصیت هایی که با تمام کریه بودنشان، در ذهن ها ماندگار شده اند. این شخصیت ها اغلب با گریم به شکلی که شاهدشان هستیم، درآمده اند. در 10 مشهور این شماره با 10 تا از زشت ترین شخصیت های سینما آشنا می شویم.

جالب است بدانید، اغلب زشت ترین شخصیت های دنیای سینما، جزو دوست داشتنی ترین شخصیت هایی هستند که در دنیای سینما خلق شده اند.

احمق ها (The Goonies)


کارگردان: ریچارد دانر
بازیگران: شان استین، جاش برولین، جف کوئن، کوری فلدمن، کری گرین، آن رمزی، جو پانتولیانو، مارتا پلیمپتن و رابرت دیوی
شخصیت مورد نظر: اسلوز

تعدادی از نوجوانان محله ای، گروهی تشکیل داده اند به اسم «احمق ها». آنها دنبال نقشه گنجی هستندن که در جایی پنهان شده است. اسلوز به دلیل معلولیت در زیرزمین خانه ای به غل و زنجیر کشیده شده و کسی از او خبر ندارد تا اینکه پسر غول پیگیری به اسم چانک که یکی از اعضای گروه احمق هاست، او را پیدا می کند و تلاش برای رهایی اش آغاز می شود. 

چانک و اسلوز با هم دوست می شوند و به جنگ مشکلات می روند. این 2 نفر از شخصیت های زشتی هستند که در سینما به ایفای نقش پرداخته اند و از قضا جزو دوست داشتنی ترین ها نیز به حساب می آیند.



ماسک (The mask)


کارگردان: چارلز راسل
بازیگران: جیم کری، کامرون دیاز، پیتر ریگرت، پیتر گرین، ایمی یاسبک، نانسی فیش و ریچارد جنی
شخصیت مورد نظر: استنلی ایپکیز

سری بدون مو، با پوستی سبزرنگ، صورتی دفرمه که همیشه یک لبخند بزرگ به لب دارد. یکی از شخصیت هایی است که در این لیست با او آشنا می شویم. «استنلی» صندوق دار بی دست و پایی است که در بانک کار می کند. او ماسکی پیدا می کند که با زدن آن به صورتش، به یک شخصیت شکست ناپذیر کارتونی تبدیل می شود. 

این فیلم بر اساس زندگی مردی به اسم راکی دنیس ساخته شده است. ماسک برای تمام دوستداران سینما، شخصیتی است که با تمام زشتی اش همیشه لبخند روی لب ها آورده و به همین دلیل همه او را دوست دارند.

 

 

بقیه در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , MEGA CINEMA , ,
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
:: ادامه مطلب ...
ثروتمندترین ورزشکار حاضر در المپیک+عکس
سه شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 15:55 | بازدید : 610 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 لبرون جیمز بازیکن تیم میامی هیئت و بازیکن تیم ملی بسکتبال آمریکا به عنوان پولدار ترین بازیکن حاضر در مسابقات المپیک معرفی شد.

پولدارترین ورزشکار المپیک

گفتنی است، این بسکتبالیست سالانه ۵۳ میلیون دلار درآمد دارد./باشگاه خبرنگاران



:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
:: برچسب‌ها: ثروتمندترین ورزشکار حاضر در المپیک , ثروتمند , المپیک , ورزشکار , لبرون جیمز , ,
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تمام تجهیزاتی که می‌توانند لذت داشتن iPHONE رادو چندان کند
سه شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 15:55 | بازدید : 831 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 
MEGAWEB: یکی از تجهیزاتی که خیلی به کار آیفون‌دارها می‌‌‌آید، بلندگوهای مختلف است، چون عملا با داشتن یک بلندگوی خوب و یك آیفون می‌توانید یک دستگاه پخش کامل  موسیقی و صدا داشته باشید. در این شماره سعی کرده‌ایم چند بلندگوی مخصوص آیفون و  آیپد  را به شما معرفی کنیم و قابلیت‌های خاص هر کدام را برایتان شرح دهیم، البته در این بین برای یکنواخت نشدن مطلب چند وسیله كاربردی دیگر آیفون را نیز معرفی کرده‌ایم تا بتوانیم همه سلیقه‌ها را راضی نگه داریم.


كامپیوتری روی كفش و موبایل شما

iPod Nike

نایك با همكاری اپل این سنسور را طراحی كرده‌اند كه در بعضی از مدل‌‌های نایك جاسازی می‌شود، سنسور از طریق وایرلس به آیفون  متصل شده و زمان طی شده، مقدار كالری مصرف شده و مقداری كه دویده‌اید را برایتان مشخص می‌کند. یعنی می‌توانید در حال دویدن به آهنگ‌های مورد علاقه‌تان گوش دهید و پس از تمام شدن آن زمان یا مسافت دویدن یا كالری مصرفی‌‌تان را بفهمید.




بلندگوی زنگ‌دار

House Party


شما می‌توانید با این بلندگو و به همراه دانلود نرم‌افزار رایگان SmartLink از AppStore، قابلیت‌های متنوعی را تجربه کنید، ‌اول اینکه آیفون شما تبدیل به کنترل از راه دور بلندگو می‌شود. دوم اینکه با رابط کاربردی بسیار راحت SmartLink زنگ ساعت خود را تنظیم کنید و به محض اینکه iPhone خود را روی بلندگو قرار دهید و SmartLink را به راه بیندازید، زنگ مورد نظر شما تنظیم می‌شود.

حدود قیمت:190 هزارتومان




اگر خوابتان خیلی سنگین است

iLuv

اگر خوابتان خیلی سنگین است و همیشه دیر سرکار خود حاضر می‌شوید و خواب می‌مانید، چاره کار اینجاست، این بلندگو یک صفحه لرزان  iLUV دارد که با یک ویبره ملایم ولی قابل توجه بالش شما را می‌لرزاند، خوش‌خواب‌ترین افراد هم با این ویبره از خواب بیدار می‌شوند. کافی است ساعت آیفون را تنظیم کنید، آن را در دستگاه قرار دهید و ساعت لرزان را زیر بالش خود بگذارید.

حدود قیمت: 85 هزارتومان




وقتی آیفون شما داد می‌زند
 
یادتان هست در کودکی وقتی می‌خواستیم داد بزنیم دست‌هایمان را مقابل دهانمان شبیه قیف می‌کردیم تا صدایمان بلندتر شود، این بلندگوی ساده آیفون از همین روش برای افزایش صدا استفاده می‌کند؛یعنی نیاز به چیزی ندارد و فقط با شکل خاصش باعث تقویت صدا می‌شود، جنس نرم و پلاستیکی آن نیز هرچقدر بالا و پایین شود هیچ اتفاقی برایش نمی‌افتد.




برای پوشش كل خانه

Lenco

این  سیستم صدا برای  اتاق نشیمن کاملا مناسب است چون هم ظاهر زیبایی دارد و هم بسیار پرقدرت است، در واقع sub-woofer همراه آن و 2 بلندگوی دوقلو که درون این گوی است، صدایی با کیفیت فوق​العاده تولید می‌کند، علاوه بر اینها iPod یا iPhone شما زمانی که روی این بلندگوست، شارژ هم می‌شود. بلندگوهای دوقلو، هرکدام 6 وات هستند و sub-woofer با 20 وات کار می‌کند. 

حدود قیمت: 350 هزارتومان




با چند  نرم‌افزار، بلندگوی همه کاره داشته ‌باشید

iLuv

این بلندگوی متفاوت به  شما این امکان را می‌دهد تا موزیک دلخواهتان را با صدای بلند گوش دهید. علاوه بر این می‌توانید iphone خود را روی آن بگذارید و به‌راحتی فیلم مورد علاقه خود را ببینید، همچنین می‌توانید برنامه‌های ساعت زنگدار، نمایشگر آب‌وهوا و نرم‌افزار پخش موسیقی را به صورت رایگان دانلود کرده و بلندگو  را به دستگاهی همه‌کاره تبدیل کنید.

حدود قیمت: 130 هزارتومان



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , جالب! , etc pics , ,
:: برچسب‌ها: I PHONE , iphone , i phone , تجهیزات , iluv , lenco , housepartyipodnike , ,
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9

تعداد صفحات : 21