عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از مطالب خوشتون آمده باشد و از آن لذت برده باشید.در صورت تمایل در نویسندگی وبلاگ در قسمت نظرات برامون بنویسید. مدیریت وبلاگ" امیر حسین رحیم نظری"

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان MEGA WEB و آدرس megaweb.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 608
:: کل نظرات : 23

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 619
:: باردید دیروز : 554
:: بازدید هفته : 1242
:: بازدید ماه : 1173
:: بازدید سال : 24019
:: بازدید کلی : 208496

RSS

Powered By
loxblog.Com

در معرض انقراض ترین پستاندار زمین +عکس
دو شنبه 26 تير 1391 ساعت 12:52 | بازدید : 598 | نوشته ‌شده به دست Arash Salehnia | ( نظرات )

 

زیست بوم: از میان تمامی گونه ­های در خطر انقراض، میمون­ پوزه­ دار ماداگاسکار (لمور) بیش از همه در معرض تهدید قرار دارد. ارزیابی جدیدی که بر روی این پستاندار انجام گرفته است نشان می­ دهد که آنها در معرض خطرترین مهره­ دار روی کره زمین به شمار می­ روند.

در کارگاه آموزشی کمیسیون بقای گونه­ های اتحادیۀ بین­ المللی حفاظت از طبیعت (IUCN) که در هفته گذشته در آنتاناریوو پایتخت ماداگاسکار برگزار شد، کارشناسان به این نتیجه رسیدند از میان ۱۰۳ گونۀ شناخته شدۀ این نوع میمون، ۹۱ گونۀ آن در معرض تهدید قرار دارد که از این میان ۲۳ گونه در فهرست قرمز IUCN به عنوان گونه­ های «به شدت در معرض خطر»، ۵۲ گونه «در معرض خطر» و ۱۹ گونه نیز «آسیب­ پذیر» قلمداد شده­ اند در مقایسه با ارزیابی قبلی که در سال ۲۰۰۵ انجام گرفته افزایش چشمگیری را نشان می دهد. لمور از پستانداران بومی ماداگاسکار به شمار می آید که تنها در این کشور یافت می­ شود.


 

نتایج جمع­ بندی به عمل آمده در این کارگاه آموزشی باعث شگفتتی کارشناسان شده چرا که نشان می­ دهد ماداگاسکار دارای بالاترین نسبت گونه­ های درمعرض خطر در مقایسه با سایر کشورهای جهان است. فقر و شرایط ناپایدار سیاسی موجب گسترش قطع بی­ رویه درختان در جنگل های استوایی این کشور که زیستگاه اصلی این گونه محسوب می­ شوند شده است و همین مسأله نیز بقای این گونه را به شدت به مخاطره افکنده است.

علاوه بر این شکارچیان غیرمجاز نیز یکی دیگر از عوامل تهدید کنندۀ بقای لمورها به شمار می ­آیند. از آنجا که تنوع زیستی بی­ نظیر ماداگاسکار مهمترین جاذبۀ توریستی این کشور به شمار می رود، انقراض این گونه می­ تواند مشکلات اقتصادی قابل ملاحظه­ ای را نیز بر این کشور تحمیل کند.

از میان گونه­ های لمور که در کارگاه آموزشی IUCN به عنوان گونه­ های به شدت در معرض خطر معرفی شدند، ایندری (Indri) بزرگترین گونۀ این حیوان به شمار می­ رود که به خاطر ویژگی وفاداری مادام العمر به جفت خود معروف است و نزد مردم ماداگاسکار حیوان مقدسی به شمار می­رود. آنان اعتقاد دارند این حیوان برادر باستانی انسان است. همچنین کوچکترین پستاندار جهان با وزن تنها ۳۰ گرم تحت عنوان موش لمور مادام برث (Madam Berth’s mouse lemur)، و لمور سیاه چشم آبی از دیگر اعضای این خانواده محسوب می ­شوند.لمور تنها گونۀ پستاندار غیر از انسان به شمار می رود که دارای چشمهای آبی رنگ است.

گفتنی است در این کنفرانس یک خبر خوب هم مطرح شد و آن شناسایی گونۀ جدیدی از این پستاندار در منطقۀ مارولامبو در شرق ماداگاسکار است که به تازگی توسط یک گروه آلمانی به سرپرستی پیتر کاپلر شناسایی شده اما هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است. از سال ۲۰۰۰ تا به حال ۴۰ گونه لمور جدید شناسایی شده است.


:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موتوری جالب با سرعت 724 کیلومتر سرعت + عکس
یک شنبه 25 تير 1391 ساعت 21:49 | بازدید : 723 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 یك موتورسوار انگلیسی، امسال قصد دارد برای اولین بار با موتورسیكلت جدید خود كه از قدرت جت برخوردار بوده، ركورد سرعت زمینی موتورسیكلت‌ها را بشكند.


به گزارش تکناز به نقل از ایسنا، پروژه «جت ری‌اكشن» (Jet Reaction) «ریچارد براون» كه با استفاده از یك موتور بالگرد 930 كیلوواتی به عنوان نیروی محركه ساخته شده و حالت پس‌سوزان در آن موجب تولید نیروی بیشتر نیز می‌شود، قرار است ركورد سرعت 605 كیلومتر در ساعت موتورسیكلت Ack Attack Streamliner را كه در سال 2010 ثبت شده، بشكند.

Ack Attack Streamliner از دو موتور سوزوكی استفاده كرده بود چرا كه موتورهای جت بسیار سنگین و خطرناك هستند.

براون كه با فاصله كمی در سال 1999 از ثبت ركورد با یك موتورسیكلت عادی باز مانده بود، امیدوار است كه جت‌ری‌اكشن بتواند به ركورد سرعت 724 كیلومتر در ساعت برسد.

 

موتوری جالب با سرعت 724 کیلومتر سرعت + عکس - www.taknaz.ir


آزمایش این موتور در ماه ژانویه آغاز شده و قرار است ركوردهای سرعت آن به ثبت برسد.

استفاده خودروها و قایقها از موتورهای جت بزرگ برای ثبت ركورد سرعت یك امر معمول است. اما ركوردهای موتورسیكلتها تا كنون با موتورهای معمولی بوده چرا كه نمی‌توان سنگینی موتور جت را بر روی یك چارچوب دو چرخ متعادل كرد.

موتوری جالب با سرعت 724 کیلومتر سرعت + عکس - www.taknaz.ir


براون با ساخت موتور بالگرد قصد دارد از ماه مارس به آزمایش دستگاه خود در انگلیس پرداخته و ركورد نهایی را در سال 2013 به ثبت برساند.




:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
کوچک‌ترین میکروفون جهان و مخترع ایرانی + عکس
یک شنبه 25 تير 1391 ساعت 21:49 | بازدید : 792 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 کوچک‌ترین میکروفون جهان و مخترع ایرانی + عکس

 

به گزارش تکناز یک محقق ایرانی موفق به ساخت کوچک‌ترین میکروفون جهان که از آن در ساخت سمعک برای کم شنوایان استفاده می‌شود ،شد. 

آقای بهرام عزیزاله گنجی که عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل می‌باشد توانسته این میکروفون بسیار ریز را با ابعاد ۰٫۵ میلی متر بسازد.

از این ریزمیکروفون می‌توان در صنعت پزشکی مانند ساخت سمعک و یا تشخیص صدای دقیق قلب جنین بهره برد.

حساسیت بالا ، هزینه کم ، مصرف انرژی کم و استفاده از ولتاژ پایین برخی از مزایای استفاده از دستگاه می‌باشد و به حدی ریز است که با چشم غیر مسلح به سختی قابل رویت است و احتمالاً به عنوان ریزترین میکروفون جهان در کتاب رکوردها ثبت شود.
 



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
چینی ها یک هتل 30 طبقه را در 15روز ساختند + تصاویر
یک شنبه 25 تير 1391 ساعت 21:49 | بازدید : 711 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 چینی ها یک هتل 30 طبقه را در 15روز ساختند + تصاویر

 

به گزارش تکناز به نقل از خبرگزاری بی حرف 9ژانویه2012، 19دی1390: آنها قدرت برتر قرن 21 با کامپیوترهای برتر و اقتصاد برتر هستند.

اکنون چین لقب سازندگان فوق سریع دنیا را یدک می کشد. سازندگان چینی موفق شدند کار ساخت یک هتل 30طبقه، با مساحت 183،000مترمربع را در 15 روز یا 360ساعت تمام کنند.

متخصصین چین به چنین دستاورد بزرگی بدون آسیب کارگران رسیدند. هتل آرک در کنار دریاچه دنگتینگ در استان هونان توسط گروه برود،یک شرکت ساختمانی چینی ساخته شد که متخصص در طراحی مقاوم است.

 

چینی ها یک هتل 30 طبقه را در 15روز ساختند + تصاویر - www.taknaz.ir

آکادمی تحقیقات ساختمانی چین با انجام آزمایش اعلام کردند این ساختمان در برابر زلزله 9ریشتری مقاوم است. تمامی مصالح استفاده شده در ساختمان، پیش ساخته بود. سازندگان در مدت 46 ساعت ساختار اصلی ساختمان و در مدت 90 ساعت بخشهای دیگر را به اتمام رساندند.ساختمان دارای عایق صوتی و حرارتی است. با اینکه سازندگان طول شب را کار نمیکردند اما بعضا ساعت 10 شب آماده خوردن ناهار میشدند. رکورد قبلی این گروه ساخت یک ساختمان 15طبقه در 6 روز بود.

 

چینی ها یک هتل 30 طبقه را در 15روز ساختند + تصاویر - www.taknaz.ir

چینی ها یک هتل 30 طبقه را در 15روز ساختند + تصاویر - www.taknaz.ir

چینی ها یک هتل 30 طبقه را در 15روز ساختند + تصاویر - www.taknaz.ir

چینی ها یک هتل 30 طبقه را در 15روز ساختند + تصاویر - www.taknaz.ir



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , ,
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
شغل دوم فوتبالیست ها چیست؟
یک شنبه 25 تير 1391 ساعت 21:49 | بازدید : 676 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 از ادامه مطلب هم دیدن کنید...حتما لذت می برید.

 

کسب و کار: خیلی ها می گویند با این رقم هایی که بازیکنان فوتبال طی چند سال اخیر گرفته اند آینده خود و چند نسل بعدشان را تامین کرده اند و اگر از همین امروز در خانه بنشینند و کاری نکنند دیگر نگران مسائل مالی نخواهند بود اما اگر با خود بازیکنان صحبت کنید، می گویند که این پول کفاف همه عمرشان را نمی دهد و نمی توان تنها به درآمد فوتبال دل خوش کرد. 

فوتبالیست ها عموما از درآمد مناسبی برخوردار هستند. حداقل 450 بازیکن در لیگ برتر فوتبال ایران مشغول هستند که قراردادهای سالیانه بین 60 میلیون تا 1/5 میلیارد تومان را منعقد کرده اند. یک بازیکن 20 ساله تیم راه آهن تهران که امسال به پرسپولیس پیوسته 120 میلیون تومان قرارداد سالیانه بسته است. 

این جدا از حقوق ماهیانه حدود یک میلیون تومان است. در همین تیم مبلغ قرارداد کریم انصاری فر 5/1 میلیون میلیارد تومان برآورد شده است. بازیکنان معمول تیم های شهرستانی مبالغی بین 200 میلیون تا یک میلیارد تومان (در مورد تیم های متمولی مثل سپاهان و تراکتورسازی) در سال دریافتی دارند. خوبی این شغل این است که جوانان مستعد بلافاصله از بهره وری خوبی به لحاظ مالی برخوردار می شوند که برای جوانان مشابه با مدرک دیپلم به یک آرزو شبیه است. 

آنها حتی اگر با تیم های لیگ یک و دو شروع کنند می توانند به درآمد سالی 20 تا 25 میلیون تومان دلخوش باشند که با پیوستن به تیم های لیگ برتر این رقم به سادگی به 100 میلیون تومان در سال می رسد اما از آن سو مشکل دیگر محدود بودن سن بهره وری این بازیکنان است. 


فوتبالیست ها معمولا حداکثر تا 35 سالگی می توانند به عنوان بازیکن بدرخشند در حالی که مثلا یک بازیگر، پزشک، وکیل و یک مهندس بهره وری مالی اصلی شان تازه از این سن آغاز خواهد شد. این همان پاشنه آشیل این حرفه است.

 همان نکته ای که موجب شده فوتبالیست ها همیشه با تکیه بر درآمد هنگفت دوران فوتبالشان در پی یک کسب و کار دیگر هم هستند. شاید این یکی از دلایلی باشد که بازیکنان فوتبال ترجیح می دهند بخشی از درآمدشان را در حوزه های دیگر سرمایه گذاری کنند تا با سود آن، موجودی حساب بانکی شان به مراتب بیشتر از قبل شود. 

از سال ها قبل فوتبالیست ها وارد دنیای بیزینس شده اند که شاید موفق ترین شان علی دایی باشد، مردی که درآمد خود از فوتبال را در تولیدی پوشاکش هزینه کرد و آنقدر در کارش خوب بوده که او را نماد یک بیزینس من موفق می دانند.

 دایی یک بار اعلام کرد در دوران دانشجویی دستفروشی می کرده و با کارگری به اینجا رسیده است ولی دوستان نزدیک دایی که سال هاست با او ارتباط نزدیکی دارند می گویند این businessman معروف هیچگاه دستفروشی نکرده چون وضع مالی خانواده اش بد نبوده است. به جز او خیلی از فوتبالیست های جدید و قدیم دیگر هم شانسشان را در بیرون زمین فوتبال امتحان کرده اند. گزارش زیر نگاهی است به فعالیت اقتصادی یا به عبارت بهتر شغل دوم فوتبالیست ها.

امیر قلعه نویی


ژنرال استقلالی ها آنقدر درگیر مربیگری در لیگ برتر است که وقت سر خاراندن ندارد با این همه گفته می شود او بعد از تجربه رستوران داری در اکباتان درآمد قابل قبولش از مربیگری را در یک مبل فروشی در خیابان ولی عصر سرمایه گذاری کرد. 

قلعه نویی جزو فوتبالی هایی است که ساخت و ساز را هم حوزه خوبی برای کارش می داند و دوستان او ناظر پروژه هایش هستند. خبر دیگری که در مورد بیزینس امیرخان آبی ها وجود دارد استخر و سونای ژنرال است.



علی کریمی


علی کریمی شماره هشت تاریخی فوتبال ایران سال ها قبل پیش از آنکه ردای جادوگری بر تن کند در کرج مسافرکشی می کرد. او یک پیکان گوجه ای داشت. دورانی که به عنوان یک پدیده در فتح تهران بازی می کرد. او وقتی به پرسپولیس هم پیوست قبل و بعد از تمرین با ماشین خود کار می کرد تا خرج خود را دربیاورد.

 نقل است زمانی که او به دفتر یکی از روزنامه های ورزشی رفته بود، برای آنکه نشان دهد وضع مالی بسیار بدی دارد تمام دارایی اش را رو کرد که یک اسکناس هزار تومانی بود. اوضاع جادوگر البته از سال ها قبل تغییر کرده. او سال ها در دبی در تیم الاهلی بازی کرد و درآمدی میلیاردی کسب کرد. 

سپس به بایرن مونیخ رفت و دو سال هم آنجا پول پارو کرد و بعد هم در قطر بازی کرد. این بنیه قوی مالی دست او را برای انواع بیزینس باز گذاشته است. تجارت اصلی او ساخت و ساز است که اگر خودش وقت سر زدن به پروژه هایش را پیدا نکند قطعا فرشید کریمی هوای برادرش را خواهد داشت. 

در مقطعی این شایعه به وجود آمده بود که کریمی قصد دارد قید فوتبال بازی کردن را بزند و به تجارتش بپردازد. شایعه ای که هیچ وقت تبدیل به واقعیت نشد. کریمی زمانی با حامد کاویانپور در ساخت و ساز شراکت می کرد اما اتفاقاتی که در این قضیه افتاد راه دو دوست قدیمی را از هم جدا کرد. 

کریمی جدا از ساخت و ساز در کار لوازم ورزشی هم دستی بر آتش دارد و از سال ها قبل به همراه خداداد عزیزی یکی از سهامداران پوشاک ورزشی مجید – که متعلق به دکتر مجید ساعدی فر پزشک سابق تیم ملی است – محسوب می شود. این موضوع یکی از دلایلی است که کریمی در بعضی اوقات به کیفیت لباس های تیم ملی گیر می دهد!



بقیه در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
:: ادامه مطلب ...
آشنایی با جنگنده F-2 ژاپنی (+عکس)
یک شنبه 25 تير 1391 ساعت 21:43 | بازدید : 866 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 آشنایی با جنگنده F-2 ژاپنی (+عکس) www.taknaz.ir

 

جنگنده F-2 که برای وزارت دفاع ژاپن ساخته شده ،نتیجه برنامه ژاپن و امریکا برای ساخت مشترک جنگنده است.صنایع سنگین میتسوبیشی سازنده اولیه است و شرکت لاکهید مارتین اکروناتیک شرکت اصلی آمریکایی دست اندرکار در این طرح می باشد.


F-2A نوع تک سرنشین آن است و F-2B نوع دو کابینه  است.وزارت دفاع ژاپن در نظر داشت که ۱۳۰ جنگنده F-2 را تهیه کنند (۸۳ تک کابین و ۴۷ عدد دو کابین).با اینکه تا به حال ۷۶ سفارش انجام شده ،اما آینده این برنامه نامشخص است.

در سال ۱۹۸۷ میلادی وزارت دفاع ژاپن چندین مدل ازF-16C را به جای FS-X ژاپنی که انتخاب کرده ،جایگزین جنگنده F-1 میتسوبیشی کند و در سال ۱۹۸۸ میتسوبیشی بعنوان سازنده اصلی این جنگنده انتخاب شد که این جنگنده را F-2 نام گذاشتند.این برنامه شامل انتقال تکنولوژی از امریکا به ژاپن بود و در تقسیم هزینه ۶۰ درصد سهم ژاپن و ۴۰ درصد سهم امریکا می شد.

 

آشنایی با جنگنده F-2 ژاپنی (+عکس) www.taknaz.ir


چند نمونه با سقف پرواز بالا توسعه یافتند و آزمونهای برداری این نمونه در سال ۱۹۹۷ با موفقیت انجام شد و هواپیما در سال ۱۹۹۸ تولید شد.اولین تولید هواپیما در سپتامبر سال ۲۰۰۰ وارد وزارت دفاع ژاپن شد و طی این انتقال بیش از ۴۹ هواپیمای F-2 به ژاپن منتقل شدند.هواپیماها در بخش جنوبی کوماکی ، میتسوبیشی در ناگویا مونتاژ می شوند.

طراحی :
کاواساکی مسئول ساخت بخشهای میانی بدن هواپیما و همچنین قسمتهای مربوط به چرخ اصلی و موتور است.میتسوبیشی بخش جلویی بدنه هواپیما و بالها را می سازد.میتسوبیشی همچنین ساختار جعبه بال پایینی را که شامل پوسته و کلاهک و … را طراحی می کند و آنها را از ترکیب گرافیت و اکسپوسی می سازد.


این اولین کاربرد تکنولوژی CO-CURED در یک محصول جنگنده است.کارخانه فوجی ،سطح بال بالایی ،کیفیت بالها،رادوم ها،فلیبرونها و بخشهای کاهش هوای موتور و بخش دم هواپیما را می سازد .شرکت لاکهید مارتین بخش انتهایی بدنه هواپیما ،بخشهای کناری بالها و لبه جلویی هواپیما را تامین می کند.

کابین خلبان:
کابین خلبان به سه صفحه چند کاره مجهز شده که شامل یک صفحه کریستالی مایع از YOKOGAWA می باشد.صفحه بالای سر خلبان توسط SHIMADZUتوسعه یافت.

 

آشنایی با جنگنده F-2 ژاپنی (+عکس) www.taknaz.ir


تسلیحات:
سیستم رفاهی الکترونیکی درون هواپیما ،سیستم کامپیوتری و رادار فعال توسط میتسوبیشی الکتریک توسعه یافتند.

یک تفنگ M61A1 چند لوله در انتهای یکی از بالها قرار گرفته است.۱۳ نقطه سخت برای حمل سیستمهای اسلحه وجود دارد .یکی در بخش مرکزی ،یکی در نوک بالها و پنج نقطه دیگر در زیر هر یک از بالها قرار گرفته شده است.سیستم کنترل و نگهداری توسط لاکهید مارتین تامین شده است.

در این هواپیما ۲ اتصال ریل مشترک وجود دارد که توسط NIPPI تولید شده است.این هواپیما قادر به مستقر کردن موشک هوا به هوای سایز متوسطSPARROW بنام AIM-7 F/M و بمبهای جانبی کوچک AIM-9L و همچنین موشک هوا به هوای کوچک AAM-3 متعلق به صنایع سنگین میتسوبیشی می باشد.

F-2 مجهز به موشکهای ضد ناو ASM-7 و ASM-2 می باشد.میتسوبیشی توسعه موشکهای ضد ناو سری ۸۰ و ASM-7 و ASM-2 را در سال ۱۹۸۰ در اصل برای جنگنده F-1 آغاز کرد.

هواپیمای جنگی همچنین می تواند بمبهای ۵۰۰IB و بمبهای خوشه ای و راکت انداز را با خود حمل کند.خط مرکزی و نقاط سخت بال داخلی مخازنی را با ظرفیت ۴۴۰۰ کیلوگرم سوخت می تواند حمل کند.

 

آشنایی با جنگنده F-2 ژاپنی (+عکس) www.taknaz.ir


کنترل پرواز:
لاکهید مارتین مسئول ساخت سیستم پرواز در این هواپیما می باشد.سیستم پرواز دیجیتالی هواپیما توسط الکتریک اویشن ژاپن و هانی ول توسعه داده شده است.این روش پرواز شامل ارتقا ،کنترل ، موقعیت سنجی و کنترل بار در طول مانورها می باشد.

ارتباطات:
سیستمهای ارتباطی موجود در F-2 شامل یک AN/ARC-164 است که با باند یو اچ اف عمل می کند و توسطRAYTHEON تامین شده است و یک کانال V/UHF که توسط NEC تهیه شده است.


موتور:
این هواپیما با یک موتور توربوفن سوختی F110-GE-129 جنرال الکتریک تجهیز شده است. قدرت این موتور ۷/۱۳۱ کیلونیوتن است که سرعتی تا حدود 2 ماخ به جنگنده می دهد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: هوا و فضا , ,
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
عکسهایی از هلیکوپتر لوکس مرسدس بنز
یک شنبه 25 تير 1391 ساعت 21:43 | بازدید : 903 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , جالب! , هوا و فضا , ,
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
آموزش تهیه ی پنكیك میوه‌ های تابستانی
یک شنبه 25 تير 1391 ساعت 21:36 | بازدید : 627 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 طرز تهیه ی پنكیك میوه‌ های تابستانی

 

مواد اولیه :

 

تخم‌ مرغ

سه عدد

آرد

115 گرم

بیكینگ‌ پودر

یك قاشق چایخوری

شیر 

140 میلی ‌لیتر

نمک

یک پر

عسل

چهار قاشق غذاخوری

خلال بادام

دو قاشق غذاخوری

میوه‌های فصل

به میزان لازم

 

 

طرز تهیه:

 

سفیده و زرده را جدا كرده و زرده را به همراه آرد، بیكینگ‌پودر و شیر با همزن بزنید. سفیده را جداگانه به همراه كمی نمك زده تا كاملا پف كند، سفیده را به مخلوط زرده و آرد اضافه كرده و با لیسك به صورت دورانی هم بزنید. كف تابه را چرب كرده، از مخلوط به اندازه یك ملاقه برداشته و در تابه ریخته و اجازه دهید تا طلایی شود، سپس بر گردانید تا طرف دیگر نیز بپزد. در میان پنكیك‌های آماده از مخلوط میوه‌های فصل ریخته و در لایه آخر مقداری عسل و خلال بادام بریزید.

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
طرز درست کردن ترشی لیته
یک شنبه 25 تير 1391 ساعت 21:36 | بازدید : 581 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 طرز درست کردن ترشی لیته

 

 

مواد لازم :

بادمجان: یک کیلو

سبزی معطر پاک کرده: نیم کیلو

فلفل دلمه ای سبز: یک عدد

فلفل دلمه ای قرمز: یک عدد

سیر رنده شده: یک قاشق سوپ خوری

فلفل سبز: ۵۰ گرم

هویج : ۳ عدد

کلم پیچ سفید: ۲۵۰ گرم

سرکه: یک کیلو

ادویه ی ترشی: یک قاشق سوپ خوری

نعنای خشک : یک قاشق غذاخوری

پونه خشک: یک قاشق غذاخوری

زرد چوبه: یک قاشق مرباخوری

طرز تهیه

سبزی معطر شامل مرزه، ترخون، گشنیز، جعفری، نعنا و … است که آنها را کاملاً خرد می کنیم

بادمجان را همراه پوست با یک لیوان سرکه و یک لیوان آب می پزیم. سپس در صافی می ریزیم تا آب اضافی آن خارج شود

سیر و بادمجان را با هم چرخ می کنیم

کلم، هویج، فلفل دلمه ای سبز، فلفل دلمه ای قرمز و فلفل سبز تند را به طور کامل خرد کرده، به بادمجان و سیر اضافه می کنیم. در صورتی که فلفل سبز مصرفی خیلی تند بود، مقدار آن را کمتر کنید

سبزی معطر، ادویه ی ترشی، نمک، زردچوبه، نعنا و پونه ی خشک را ترکیب کرده و به مواد قبلی می افزاییم

سرکه را به همه ی مواد بالا اضافه کرده و مرتب هم می زنیم. حالا ترشی آماده است

 



:: موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
collection N2
یک شنبه 25 تير 1391 ساعت 21:36 | بازدید : 732 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )
سری جدید پـَــــ نــــه پـَــــ
یک شنبه 25 تير 1391 ساعت 21:20 | بازدید : 644 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

گدا : دستشو دراز کرده به مرده !
مَرده میگه : پول بدم ؟
گدا می گه : 
پَ نه پَ بزن قدش !

 

 تصادف کردم، طرف شاگرد از جلو تا عقب کلا مرخص شده. عکسشو به دوستم نشون دادم. میپرسه: تصادف کردی؟ پـَـــ نــه پـَـــ دادم صافکاری اینجوریش کرده که راحت تر بتونم بپیچم تو کوچه

 
 

با دوستم طبقه سوم بودیم میپرسه آدم از اینجا بیوفته زمین، میمیره؟ پـَـــ نــه پـَـــ بیوفته زمین هوا میره، نمی دونی تا کجا میره …
 
 

زنگ زدم ١١٠ میگم دزد اومده خونمون؟ میگه چیزى برده؟  میگم پ نه پ الان نشسته تو پذیرایى منم دارم چایى دم میکنم. زنگ زدم شما هم تشریف بیارین دور هم باشیم



با ماشین افتادیم ته دره یارو میگه زنگ بزنم آمبولانس بیاد؟ پـَـــ نــه پـَـــ یه مشکل درون خانوادگیه، خودمون حلش میکنیم



رفتم قصابی میگم جیگر دارین؟ میگه جیگر گوسفند؟ پـَـــ نــه پـَـــ جیگر خودتووووووووووو با اون سیبیلای نازتتتتتتتتتت !!!

 

رفتم بچه خواهرمو از مهد کودک بیارم، مربیه میگه: میبریدش؟ پ نه پ همین جا میخورمش



صدای خرپفش بیچارمون کرده! تکونش دادم از خواب پریده، میگه سر و صدام اذیتت می‌کنه ؟ پـَـــ نــه پـَـــ جنس صداتو دوست دارم می‌خواستم بت بگم سعی‌ کن تو اوج که میری رو تحریرات بیشتر کار کنی‌!
 
 
 
رفتم بانک به کارمنده می گم : ببخشید شما صندوقدار هستید ؟
میگه پَ نه پَ ! هاچ بکم !
 
 

رفیقم اسم خانومم رو توی شناسنامه دیده. میگه: زنته؟ میگم: پ ن پ دختر همسایمونه اسمش تو شناسنامه باباش جا نشده اینجا زدن گم نشه!
 
 

رفیقم اومده خونمون ! وضو گرفته میخواد نماز بخونه ! می پرسه قبله کدوم طرفه ؟!
میگم : میخوای نماز بخونی ؟!
میگه : پَ نه پَ میخوام دیش ماهوارتو تنظیم کنم !
 
 

رفتم ماشینو از پارکینگ بگیرم یارو میپرسه میرید داخل ؟
میگم پَ نه پَ دیگه مزاحمتون نمیشم فقط به ماشینم بگید من دم در منتظرشم !
 
 

ایستک خریدم ، در باز کن رو دادم به دوستم ، میگه : با این بازش کنم ؟!
میگم پَ نه پَ ! روش راست کلیک کن ! اوپن ویت رو بزن ! با اینترنت اکسپلور بازش کن !
 
 

تو اتوبان داشتم با ۱۶۰ تا سرعت میرفتم ، کنترل نامحسوس ناغافل خفتم کرد ، زدم کنار، طرف گفت : کارت ماشین گواهینامه ، مدارک رو بش دادم گفت : این گواهینامته ؟
گفتم پَ نه پَ این علامت مخصوص حاکم بزرگ می تی کمانه ،احترام هم نمیخواد بذاری، فقط جانه هرکی دوست داری مارو بیخیال شو !
یه لبخنده ناجوری زد گفت : این که اعتبارش تموم شده ، تمدیش نکردی ، نه ؟
گفتم چی ؟ گواهی نامه رو میگی ؟
گفت پَ نه پَ علامت مخصوص حاکم بزرگو میگم ، حاکم بزرگ پاشو مهر نکرده !
جناب سروان بشینید کناره آقای می تی کمان ، ماشین رو ببرید پارکینگ !
 
 

حموم بودم ، مامانم می زنه به در، می گم بله ؟ می گه حمومی ؟
میگم پَ نه پَ اینجا لندنه ، صدای منو از رادیو بی بی سی می شنوی !
میگه : در زدم بگم مهمونها اومدن دختراشون هم رفتن تو اتاقت داران با کامپیوترت کار میکنند ، لباس و حوله ات رو هم از پشت در برمیدارم که امشب رو لندن بمونی تا درک و فهم درست جواب دادن رو یاد بگیری ، آها یه چیز دیگه احتمالا آبگرمکن رو هم خاموش میکنم !!
 
 

داشتم تلویزیون میدیدم .
بعد مادر بزرگم اومده کانال رو عوض کرده بعد به من میگه داشتی میدیدی ؟!
گفتم پَ نه پَ داشتم گرمش میکردم تا شما بیای ببینی !
 
 

تو فرودگاه دارم با رفیقم حرف میزنم یارو داره رد میشه میپرسه : شما ایرانی هستین ؟
می گم : پَ نه پَ ما چینی هستیم فقط روی ما فارسی ساز نصب کردن !
 


میخوایم بریم خونه جدیدمون ، مامانم میگه این همه اثاثو باید با کامیون ببریم ؟!
میگم: پَ نه پَ راست کلیک کن ، کات شون کن ، برو تو خونه جدیده پیست کن !



:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
انواع بله گفتن عروس خانم ها + طنز باحال
یک شنبه 25 تير 1391 ساعت 21:20 | بازدید : 629 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 انواع بله گفتن عروس خانم ها! (طنز) - www.taknaz.ir

 

عروس عادی: با اجازه بزرگترها بله (این اصولا مثل بچه آدم بله رو میگه و قال قضیه رو میکنه.)

عروس لوس: بع..........له!

عروس زیادی مؤدب: با اجازه پدرم، مادرم، برادرم، خواهرم، دایی جون، عمه جون،...، زن عمو کوچیکه، نوه خاله عمه شکوه، اشکان کوچولو، ... ، مرحوم زن آقاجان بزرگه ، قدسی خانوم جون ، ... ، ... (این عروس خانوم آخر هم یادش میره بگه بله واسه همین دوباره از اول شروع میکنه به اجازه گرفتن ... !)

عروس خارج رفته: با پرمیشن گریت ترهای فمیلی ... اُ یس

عروس خجالتی: اوهوم

عروس پاچه ورمالیده: به کوری چشم پدر شوهر و مادر شوهر و همه فک و فامیل این بزغاله (اشاره به داماد) آره.... ( وضعیت داماد کاملا قابل پیش بینی است)

عروس هنرمند: با اجازه تمامی اساتیدم، استاد رخشان بنی اعتماد، استاد مسعود کیمیایی، ...، اساتید برجسته تاتر، استاد رفیعی، ... ، مرحوم نعمت ا.. گرجی ، شیر علی قصاب هنرمند، روح پر فتوه مرحومه مغفوره مرلین مونرو، مرحوم مارلین دیتریش، مرحوم مغفور گری گوری پک و ... آری می پذیرم که به پای این اتللوی خبیث بسوزم چو پروانه بر سر آتش ...

عروس داش مشتی: با اجزه بروبکس مُجلی نیست من که پایه ام ...

عروس زیادی مؤمن و معتقد:
 بسم ا.. الرحمن الرحیم و به نستعین انه خیر ناصر و معین ... اعوذ با... من شیطان رجیم یس و القرآن الحکیم .... الی آخر .... ( و در آخر ) نعم
 



:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
از یک دختربچه بدجوری کتک خوردم !
یک شنبه 25 تير 1391 ساعت 21:20 | بازدید : 743 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 

 

 از یک دختربچه بدجوری کتک خوردم !


امروز سر چهار راه کـتـک بـدی از یـک دختـر بچـه ی هفـت سـالـه خـوردم ! اگه دل به درددلم بدین قضیه دستگیرتون میشه ...
پشت چراغ قرمز تو ماشین داشتم با تلفن حرف میزدم و برای طرفم شاخ و شونه میکشیدم که نابودت میکنم ! به زمینو زمان میکوبمت تا بفهمی با کی در افتادی! زور ندیدی که اینجوری پول مردم رو بالا میکشی و... خلاصه فریاد میزدم که دیدم یه دختر بچه یه دسته گل دستش بود و چون قدش به پنجره ی ماشین نمی رسید هی می پرید بالا و میگفت آقا گل ! آقا این گل رو بگیرید...

منم در کمال قدرت و صلابت و در عین حال عصبانیت داشتم داد میزدم و هی هیچی نمیگفتم به این بچه ی مزاحم! اما دخترک سمج اینقد بالا پایین پرید که دیگه کاسه ی صبرم لبریز شد و سرمو آوردم از پنجره بیرون و با فریاد گفتم: بچه برو پی کارت ! من گـــل نمیخـــرم ! چرا اینقد پر رویی! شماها کی میخواین یاد بگیرین مزاحم دیگران نشین و ... دخترک ترسید و کمی عقب رفت! رنگش پریده بود ! وقتی چشماشو دیدم ناخودآگاه ساکت شدم! نفهمیدم چرا یک دفعه زبونم بند اومد! البته جواب این سوالو چند ثانیه بعد فهمیدم!

ساکت که شدم و دست از قدرت نمایی که برداشتم، اومد جلو و با ترس گفت: آقا! من گل نمیفروشم! آدامس میفروشم! دوستم که اونورخیابونه گل میفروشه! این گل رو برای شما ازش گرفتم که اینقد ناراحت نباشین! اگه عصبانی بشین قلبتون درد میگیره و مثل بابای من میبرنتون بیمارستان، دخترتون گناه داره ...

دیگه نمیشنیدم! خدایا! چه کردی با من! این فرشته ی کوچولو چی میگه؟!

حالا علت سکوت ناگهانیمو فهمیده بودم! کشیده ای که دخترک با نگاه مهربونش بهم زده بود، توان بیان رو ازم گرفته بود! و حالا با حرفاش داشت خورده های غرور بی ارزشمو زیر پاهاش له میکرد!

یه صدایی در درونم ملتمسانه میگفت: رحم کن کوچولو! آدم از همه ی قدرتش که برای زدن یک نفر استفاده نمیکنه! ... اما دریغ از توان و نای سخن گفتن!

تا اومدم چیزی بگم، فرشته ی کوچولو، بی ادعا و سبکبال ازم دور شد! اون حتی بهم آدامس هم نفروخت! هنوز رد سیلی پر قدرتی که بهم زد روی قلبمه! چه قدرتمند بود!

همیشه مواظب باشید با کی درگیر میشید! ممکنه خیلی قوی باشه و بد جور کتک بخورید که حتی نتونید دیگه به این سادگیا روبراه بشین ...



:: موضوعات مرتبط: داستان،ادبیات و اشعار , ,
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
عجیب ترین آپارتمان دنیا (+عکس)
یک شنبه 25 تير 1391 ساعت 21:14 | بازدید : 583 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 باریک‌ترین آپارتمان در ورشوی لهستان ساخته می‌شود. این آپارتمان عجیب و غریب 12 متر طول و با مساحت 14.5 مترمربع در 2 طبقه ساخته می‌شود.

بر اساس یکی از ایده‌های طراح و معمار مشهور «جاکوب سزسنی» که با عنوان طرح «خانه‌های غیرممکن» ارایه شده بود، آپارتمانی با عرض فقط یک صد و 53 سانتی‌متر در مرکز شهر ورشوی لهستان ساخته می‌شود.
بر اساس گزارش گیزمگ، این آپارتمان عجیب و غریب 12 متر طول و با مساحت 14.5 مترمربع در 2 طبقه ساخته می‌شود.

 

عجیب ترین آپارتمان دنیا (+عکس) - www.taknaz.ir

 

عجیب ترین آپارتمان دنیا (+عکس) - www.taknaz.ir

 

عجیب ترین آپارتمان دنیا (+عکس) - www.taknaz.ir

 

عجیب ترین آپارتمان دنیا (+عکس) - www.taknaz.ir
 



:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ایستادن با سر روی یک میخ + ! عکس
یک شنبه 25 تير 1391 ساعت 21:14 | بازدید : 563 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 جو تیانچنگ شهروند چینی در استان هوبی، از انرژی درونیش یاری می گیرد و تمام بدنش را بر روی سرش که با میخی صاف از زمین جدا شده، نگه می دارد.

 
ایستادن با سر روی یک میخ (عکس) www.taknaz.ir
 



:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
عمیق ترین استخر جهان در بلژیک !+ عکس
یک شنبه 25 تير 1391 ساعت 21:13 | بازدید : 637 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 عمیق ترین استخر جهان در عمق 32 متری با دمای 30 درجه سانتی گراد در بلژیک ساخته شده است.

 
عمیق ترین استخر جهان در بلژیک !+ عکس www.taknaz.ir
 
 



:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
امتحان کنید و بگید درسته یا نه؟! (عکس)
یک شنبه 25 تير 1391 ساعت 21:11 | بازدید : 585 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 

 
اگر هر عددی را اعداد 13837 و 73 ضرب کنید عددی که گفته اید در خواهد امد.

مثلا اگر سن شما 30 باشد بعد از ضرب با این 2 عدد باز همان عدد 30303030 در خواهد آمد.
 
امتحان کنید و بگید درسته یا نه؟! (عکس) www.taknaz.ir
 
 


:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
کوچلو ترین سگ زنده جهان + عکس
یک شنبه 25 تير 1391 ساعت 21:11 | بازدید : 605 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 کوچکترین سگ زنده جهان که یک سگ مو بلند ماده و از نژاد سگ های شیهواهوا می باشد بو بو نام دارد که در ۱۲ می ۲۰۰۷ اندازه گیری شد و بلندای آن ۱۰٫۱۶ سانتی متر بود.


کوچلو ترین سگ زنده جهان + عکس www.taknaz.ir

 
 


:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
شتر بی اعصاب!
یک شنبه 25 تير 1391 ساعت 21:8 | بازدید : 614 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 اندکی تحمل فرمایید تا تصویر به طور کامل بارگزاری شود


 
 



:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
حقایقی باورنکردنی در مورد دلار !+ تصاویر
یک شنبه 25 تير 1391 ساعت 21:8 | بازدید : 592 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 حقایقی باورنکردنی در مورد دلار !+ تصاویر

 

WHO FIGURED THIS OUT?

چه کسی می توانست اینها را تصور کند  

    
 INCREDIBLE 

باور نکردنی ست 

       
1) Fold a NEW  $20 bill in half... 

 

1- یک اسکناس 20 دلاری را از وسط تا کنید


حقایقی باورنکردنی در مورد دلار !+ تصاویر www.taknaz.ir



 2) Fold again, taking care to fold it exactly as below 

 

2- دوباره دقیقاً مطابق شکل زیر تا کنید

حقایقی باورنکردنی در مورد دلار !+ تصاویر www.taknaz.ir
حقایقی باورنکردنی در مورد دلار !+ تصاویر www.taknaz.ir



 3) Fold the other end, exactly as before

 

انتهای دیگر را نیز دقیقاً مثل قبل تا کنید 


حقایقی باورنکردنی در مورد دلار !+ تصاویر www.taknaz.ir

 4) Now, simply turn it over...

 

4- حالا اسکناس را برگردانید        
 


حقایقی باورنکردنی در مورد دلار !+ تصاویر www.taknaz.ir



 What a coincidence! A simple geometric fold creates a catastrophic premonition printed on all $20 bills!!!

 

عجب تصادفی! یک تا کردن هندسی فجایع بزرگی را روی اسکناس بیست دلاری ثبت کرده است

 
 COINCIDENCE?

 تصادفی است؟ 
 
YOU DECIDE 

 خودتان تصمیم بگیرید 

 As if that wasn't enough...  
Here is what you've seen...

 

ظاهراً هنوز کافی نیست حالا دقت کنید چی می بینید 

 Firstly The Pentagon on fire...

 

اولاً پنتاگون در حال آتش سوزی        
حقایقی باورنکردنی در مورد دلار !+ تصاویر www.taknaz.ir
 

 Then   The  Twin Towers.

 

بعد برجهای دوقلو

حقایقی باورنکردنی در مورد دلار !+ تصاویر www.taknaz.ir


.And now .. look at this!  

و حالا... به این نگاه کنید 

حقایقی باورنکردنی در مورد دلار !+ تصاویر www.taknaz.ir



 TRIPLE COINCIDENCE ON A SIMPL E $20 BILL

سه اتفاق روی یک بیست دلاری عادی

 

Disaster (Pentagon) 

فاجعه پنتاگون
 Disaster ( Twin  Towers )

 فاجعه برجهای دوقلو
 Disaster (Osama)???

 

فاجعه اوسامه؟؟؟

It gets even better 9 + 11 = $20!

 

جالب تر از هم اینکه 11+ 9 = 20 
      

 Creepy huh? Send this to as many people as you can, cause:

 

مو بر اندام آدم راست می شود. این مطلب را برای هر تعداد از دوستان خود بنویسید  

Hey, this is one history lesson most people probably will  not mind reading!

 
 
هی، این یک درس تاریخی است که اکثر مردم احتمالاً زحمت خواندن آن را به خود نمی دهند

 



:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
:: برچسب‌ها: حقایقی باورنکردنی در مورد دلار , دلار , پنتاگون , برج های دوقلو , ,
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
یک حیوان خانگی کوچولو
یک شنبه 25 تير 1391 ساعت 10:54 | بازدید : 794 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 
گروه اینترنتی خــورشید | khorshidgroup.org


گروه اینترنتی خورشــید | khorshidgroup.org

گروه اینترنــتی خورشید | khorshidgroup.org

گروه اینترنتی خورشید | khorshidgroup.org

گروه اینترنتی خورشید | khorshidgroup.org


گروه اینـترنتی خورشید | khorshidgroup.org

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
:: ادامه مطلب ...
یک شنبه 25 تير 1391 ساعت 10:54 | بازدید : 802 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 

 

شتاب گیری به این می گن......

 به جذابترین گروه اینترنتی یاهو ملحق شوید  | BestIranGroups

 


:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
عکس هایی از علی کریمی
یک شنبه 25 تير 1391 ساعت 10:48 | بازدید : 679 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 


 
29434.aspx (600×375)
 
29435.aspx (555×394)
 
 
29433.aspx (600×396)
 
29425.aspx (600×398)
 
بقیه ی عکس ها در ادامه مطلب...


:: موضوعات مرتبط: , ,
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
:: ادامه مطلب ...
کاریکاتور:وقتی اعراب ادعای خلیج فارس دارند
شنبه 24 تير 1391 ساعت 13:55 | بازدید : 602 | نوشته ‌شده به دست Arash Salehnia | ( نظرات )



                                                               خلیج فارس همیشه پارس

کاریکاتور:وقتی اعراب ادعای خلیج فارس می کنند


  پایین نمیره تلاش نکن بدبخت


:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
اعراب لندن با این ماشین ها دُر دُر میکنند!
شنبه 24 تير 1391 ساعت 13:53 | بازدید : 634 | نوشته ‌شده به دست Arash Salehnia | ( نظرات )

برترین ها : میلیاردرهای عرب هر تابستان برای فرار از گرمای کشورشان به لندن می آیند و البته اتومبیل های گران قیمت خود را به همراه می آورند. اما اگر دوست دارید بدانید عرب ها در لندن چه اتومبیل هایی سوار می شوند به تصاویر زیر نگاه کنید:

 





 


:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
:: ادامه مطلب ...
طنز؛ عقده های خودمانی!
شنبه 24 تير 1391 ساعت 13:33 | بازدید : 689 | نوشته ‌شده به دست Arash Salehnia | ( نظرات )

یادمه بچه گی هام شوهر خاله ام همیشه می گفت: تو یه چیزی میشی ... تو یه چیزی میشی ... واقعا سق سیاهی داشت و چشم شوری که بعد از این همه سال هیچی نشدم ... همه ما آرزوهایی داشته ایم یا داریم که به آنها نرسیده ایم یا هرگز نخواهیم رسید.

بعضی وقت ها از بس که اوضاع بر وفق مراد نیست، خودمان را با چیزهایی پیش پا افتاده مقایسه می کنیم و ناراحتیم که چرا حداقل مثل آنها نشدیم. مثلا می گوییم قبض برق هم نشدیم، چند نفر از ما بترسن ... نمونه هایی از این دست را بخوانید...

- ویرگول هم نشدیم هر کی بهمون رسید مکث کنه!

- قره قوروتم نشدیم دهن همه رو آب بندازیم!

- موبایل هم نشدیم، روزی هزار بار نگامون کنی!

- پایان نامه هم نشدیم ازمون دفاع کنن!

- آهنگ هم نشدیم، دو نفر بهمون گوش کنن!

- مانیتور هم نشدیم ازمون چشم برندارن!

- کلاه هم نشدیم حداقل باعث سرگرمی ملّت باشیم!

 

 

بقیه در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
:: ادامه مطلب ...
عاقبت قدرت نمایی کردن پسرا!
شنبه 24 تير 1391 ساعت 13:30 | بازدید : 642 | نوشته ‌شده به دست Arash Salehnia | ( نظرات )



 

عاقبت قدرت نمایی کردن بعضی پسرا!

اندکی تحمل فرمایید تا تصویر به طور کامل بارگزاری شود


 



:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
:: برچسب‌ها: قدرت نمایی , پسرا ,
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
وقتی قسمت ترس مغز تعطیل باشد! +عکس
شنبه 24 تير 1391 ساعت 13:26 | بازدید : 715 | نوشته ‌شده به دست Arash Salehnia | ( نظرات )

وقتی که قسمت ترس مغز تعطیل باشد!!






بقیه در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
:: برچسب‌ها: ترس , مغز , عکس , جالب ,
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
:: ادامه مطلب ...
خطای دید (مرلین مونرو رو عکس انیشتین)
شنبه 24 تير 1391 ساعت 13:20 | بازدید : 2779 | نوشته ‌شده به دست Arash Salehnia | ( نظرات )

برترین ها: به تصویر زیر نگاه کنید.

عكسي كه از نزديك مي بينيد چهره آلبرت اينشتين هست. حالا حدود پنج شش متر عقبتر بروید.

بجای عقب رفتن میتوانید برای دیدن تصویر صفحه نمایش خود را با فشردن همزمان دکمه های Ctrl و منفی (-) زوم آوت کرده و مشاهده کنید.

 



و اما عكسي كه در اين حالت مي بينيد مارلين مونرو بازيگر معروف آمريكايي هست!
 


:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ایـن روزا همه هنـدوانه دوست دارنـد، شما چطـور ؟
شنبه 24 تير 1391 ساعت 13:8 | بازدید : 633 | نوشته ‌شده به دست Arash Salehnia | ( نظرات )

ایـن روزا همه هنـدوانه دوست دارنـد، شما چطـور ؟


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

بقیه در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
:: ادامه مطلب ...

تعداد صفحات : 21